با ما همراه باشید

اتاق خبر

تقویت و رشد حوزه‌های علمیه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

خبراستان: مدیر مدرسه علمیه امام صادق ورامین با تأکید بر اینکه در تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) احیای تفکر ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در اسلام موج می‌زند، گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان می‌طلبد با همه توان و ظرفیت باید از اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) صیانت شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید مهدی محمودی» مدیر مدرسه علمیه امام صادق ورامین، امروز در همین مدرسه علمیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر معجزه الهی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق ورامین افزود: بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به ایران در روز 12 بهمن سال 57 یک معجزه الهی بود که در تاریخ پرافتخار ایران به ثبت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با تأکید بر اینکه در تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) احیای تفکر ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در اسلام موج می‌زند، ابراز کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان می‌طلبد با همه توان و ظرفیت باید از اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) صیانت شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق ورامین با توجه به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: ما باید قدردان این دستاوردها باشیم دستاوردهای انقلاب اسلامی از پیشرفت‌های اقتصادی، نظامی، فرهنگی، علمی و فناوری گرفته تا مسائل دینی و معنوی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به اندیشه و تفکر امام راحل است، گفت: مردم و مسؤولان به‌ پاس قدردانی از ایثار و تلاش امام راحل باید از اندیشه‌های ناب و باارزش انقلاب اسلامی که امانت رهبر کبیر انقلاب است حفاظت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی تقویت و رشد حوزه‌های علمیه را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: امسال با توجه به چهل‌سالگی انقلاب، مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز وارد چهل‌سالگی خود می‌شود مدرسه‌ای که همواره برای نظام و جامعه منشأ خیر و برکات بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین انس با قرآن کریم را از شاخصه‌ها و امتیازات طلاب این مدرسه علمیه بیان کرد و گفت: محور اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین توجه به کلام وحی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.