با ما همراه باشید

اتاق خبر

بیمارستان برکت شهید ستاری از مطالبات بحق مردم قرچک بود

خبراستان: سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: در روستاهای شهرستان قرچک در طول انقلاب اسلامی اقدامات مثبت زیادی شکل گرفته که چشمگیر است و خرسندیم امروز در روستاهای ما، کتابخانه، داروخانه، مدارس، پایگاه‌های بهداشتی و امکانات زیرساختی و رفاهی وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، بهمن خطیبی در برنامه میز خدمت روستای قشلاق دوم، به برخی اقدامات دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود: در حوزه سلامت اقدامات خوبی صورت گرفته از جمله بیمارستان برکت شهید ستاری که یکی از مطالبات بحق مردم بود و تلاشهای دولت در راستای راه اندازی آن قابل توجه است.

وی گفت: اگر می خواهیم از بحران ها عبور کنیم باید با یکدیگر همراه و همگام باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه وحدت کلمه و هماهنگی و انسجام بین مردم و مسئولان رمز موفقیت در تمام عرصه هاست، اظهار کرد: همه ادارات و نهادها کمک کنند تا به اهداف نظام و انقلاب اسلامی برسیم.

وی با اشاره به رضایت مردم از بیمارستان برکت شهید ستاری یادآور شد: در راستای ارتقای کمی و کیفی پایگاه های بهداشتی و خدمات بهداشتی درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری قرچک ادامه داد: شهرک صنعتی امید تازه ای برای رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کرد و همه باید کمک کنیم سرمایه گذاران با دلگرمی بیشتری وارد این منطقه شوند تا به منظور اشتغالزایی برای جوانان نیز بتوانیم گام های بهتری برداریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.