با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمایت از شهرک صنعتی و توسعه کشت گلخانه ای برای تقویت بنیه اقتصادی قرچک ضروری است

خبراستان: سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور برای حفظ اشتغال موجود و رونق واحدهای تولیدی همه باید تلاش کنیم و حمایت از شهرک صنعتی و توسعه کشت گلخانه ای را به عنوان دو اصل مهم برای تقویت بنیه اقتصادی قرچک مدنظر داشته باشیم.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، بهمن خطیبی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتقال بخشی از صنایع تأثیرگذار و صنوف تهران به شهرک صنعتی قرچک امیدواری برای مردم این منطقه ایجاد کرده و خوشبختانه دستگاههای مختلف همکاری خوبی در راستای تأمین زیرساخت های اساسی شهرک داشتند.

وی با اشاره به محدودیت زمین های کشاورزی در قرچک یادآور شد: قرچک فاقد زمین های کشاورزی است و در مجموع ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در این منطقه وجود دارد به همین دلیل باید به سمت توسعه کشت های گلخانه ای برویم که از برنامه های اساسی دولت است و باید مدیران، متولیان، سرمایه گذاران و کشاورزان نقش خود را در این میان ایفا کنند.

خطیبی با تأکید بر اینکه سرمایه ها باید در شهرستان بکار گرفته شده و بومی سازی شوند، ادامه داد: در این شرایط خاص با تحریم های ظالمانه و فشار های اقتصادی برخی کشورههای جهان، تنها راه موفقیت وحدت کلمه و هماهنگی و انسجام برای پیشبرد اهداف نظام از جهات گوناگون است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: بنا به فرمایش رهبری باید در حوزه اقتصادی به خود متکی بوده و از کالاهای داخلی و تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا اصناف و بخش خصوصی برای اجرای سیاست های اقتصادی کشور که همگی در راستای منافع جمعی است مسئولان را یاری دهند.

سرپرست فرمانداری قرچک همچنین به توزیع کالاهای اساسی در قرچک نیز اشاره ای داشت و عنوان کرد: کالاهای اساسی برای تنظیم بازار در حال توزیع بین مردم است و همه باید همکاری کنند تا در این شرایط خاص این کار بصورت عادلانه و بدون تبعیض انجام شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.