با ما همراه باشید

اتاق خبر

سرقت دوربین کنترل سرعت سارقان حرفه‌ای را لو داد

خبر استان : رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای که به سرقت ترانس و کابل چاه‌های آب کشاورزی فاقد نگهبان در استان سمنان می‌پرداختند، با دستبرد به دوربین کنترل سرعت پلیس راه در سمنان، شناسایی شدند.

سرهنگ «داود رسولی‌فر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: گشت جاده‌ای پلیس راه با هدف بررسی قطعی یکی از دوربین‌های کنترل سرعت در محور «سمنان – گرمسار»، موفق به شناسایی وانت پیکانی با مقداری سیم و کابل شد.

رسولی‌فر با اشاره به گفته‌های ضد و نقیض راننده وانت پیکان و مراجعه گشت انتظامی پاسگاه لاسجرد به محل، افزود: دو دوست همراه راننده این خودرو که با مشاهده گشت پلیس متواری شده بودند، توسط مأموران در بیابان‌های اطراف دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: متهمان در پلیس آگاهی شهرستان سرخه به 30 فقره سرقت در شهرستان‌های استان سمنان اعتراف کردند.

رسولی‌فر تصریح کرد: این متهمان با استفاده از خودروهای متنوع و ناشناس در ساعت‌های پایانی شب، ترانس و کابل‌های برق چاه‌های فاقد نگهبان را به سرقت می‌بردند.

وی با اشاره به لوازم کشف شده از این باند حرفه ای سرقت، خاطرنشان کرد: متهمان از دوربین‌های حرفه‌ای و دستگاه‌های شارژی برای انجام سرقت استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که متهمان همگی غیربومی و ساکن پاکدشت در استان تهران هستند، از شناسایی مالخر این باند حرفه‌ای در پاکدشت و انجام تحقیقات برای دستگیری وی با همکاری پلیس آگاهی استان تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از مالکان چاه‌های کشاورزی و کارگاه‌های صنعتی خواست برای حفظ و نگهداری از اموال و تجهیزاتشان از نگهبان مطمئن و ثابت استفاده کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.