با ما همراه باشید

اتاق خبر

رییس ستاد اربعین حسینی (ع) قرچک:مراسم اربعین حسینی (ع) هر چه با شکوه تر در قرچک برگزار شود

خبر استان:

مسعود مرسلپور گفت: مراسم اربعین حسینی (ع) هر چه با شکوه تر در قرچک برگزار شود.

 مسعود مرسلپور در جلسه ستاد اربعین شهرستان قرچک ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداالله الحسین(ع) و با اشاره به دستورالعمل ستاد اربعین حسینی (ع) هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر و پرشور مراسم اربعین حسینی (ع) عنوان کرد.

وی گفت: پیاده روی اربعین حسینی(ع)، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

مرسلپور ضمن تبیین چار چوب های ستاد اربعین شهرستان قرچک و توصیف و تشریح چارت سازمانی از اعضاء خواست تا با هماهنگی با دبیر ستاد اقدمات لازم را معمول نمایند.

رییس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان قرچک گفت: ما بعنوان مسئول جمهوری اسلامی وظیفه داریم به مبا حث دینی اهمیت داده و در راه زنده نگه داشتن پیام عاشورا تلاش نمائیم.

مرسلپور افزود: شهرستان قرچک در سال گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی در این حوزه داشته و کمک های شایانی در زمینه های مالی، نیروی انسانی و… نموده است و این عملکرد نمود بسیار خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان به ارتباط چهره به چهره  و اثر گذاران جامعه از جمله روحانیون، مداحان، هنرمندان و… در جلب مشارکتهای مردمی  را مهم توصیف کرد و گفت: ستاد اربعین شهرستان قرچک از امروز آغاز بکار کرده و همه اعضای این شتاد با جدیت جهت هر چه با شکوه تر برگزاری این مراسم تلاش کنند.

وی افزود: مردم همچون سال های گذشته با اهدای نذورات نقدی و غیرنقدی خود همیار ستاد اربعین شهرستان باشند و از کلیه ادارات عضو خواست با جدیت به وظایف خود در راستای اهداف ستاد اربعین عمل کنند.

گفتنی است جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار رییس ستاد اربعین حسینی (ع) و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی (ع)، محسن شریف سرپرست شهرداری و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.