با ما همراه باشید

اتاق خبر

رعایت مسائل اخلاقی فروشندگان اصناف در ورامین ضروری است

خبراستان: رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: رعایت مسائل اخلاقی فروشندگان اصناف در ورامین ضروری است.

 سید عباس میری عصر یکشنبه طی جلسه‌ای که با حضور رییس پلیس امنیت  شرق استان تهران برگزار شد گفت: با توجه به اینکه رویکرد اصناف تعامل با نهادها و ارگان ها برای حمایت از اصناف است این نکته بسیار حائز اهمیت است که ارگان‌های مختلف بیشتر به اصناف شهرستان توجه داشته باشند تا حمایت های لازم از این طریق شامل اصناف شود.

میری با اینکه به طور عمومی اکثر کسبه و مغازه داران ورامین مسائل اخلاقی ، صنفی و قانونی را رعایت می کنند افزود: قطعا  با افرادی که  التزامی به رعایت قانون نداشته باشند برخورد جدی خواهیم کرد.

وی گفت:  نیروی انتظامی  همواره یار و کمک اصناف بوده است و  دغدغه ها و نکات ایمنی و اخلاقی پلیس امنیت در اماکن عمومی به ویژه اصناف باید رعایت شود.

میری با بیان اینکه نگاه مجموعه پلیس شرق استان تهران همواره با احترام و حمایت از کسبه و بازاریان بوده است گفت: این رفتار از سوی پلیس الگوی بسیار خوبی برای سایر اقشار جامعه به خصوص اصناف است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین در پایان اظهار داشت: رعایت مسائل اخلاقی فروشندگان اصناف در ورامین ضروری است و لازم است فروشندگان و کلیه کسبه این مورد را رعایت کنند و قطعا اصناف و نیروی انتظامی نیز برای احترام به مردم و رعایت شان اصناف واقعی با متخلفان برخورد می‌کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.