با ما همراه باشید

اتاق خبر

بسیاری از مشکلات کشور به سبب کم اهمیتی به خبرنگاران است

خبر استان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین گفت: بسیاری از مشکلات کشور به سبب کم اهمیتی به خبرنگاران است.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه بر عدالت خبرنگار تاکید کرد و گفت: اگر خبرنگار عدالت نداشته باشد ممکن است به کل جامعه ضربه بزند.

وی افزود: اخبار شما می تواند در تاریخ ثبت شده و برای همیشه باقی بماند، لذا نباید عدالت ما دچار لطمه شود، اگر خبرنگار از صحت خبر مطمئن نباشد نباید خبر را منتشر کند.

نظری با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه دارای اهمیت فراوانی هستند بیالن داشت: بسیاری از مشکلات کشور به سبب کم اهمیتی به خبرنگاران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین با بیان این که کوشش خبرنگار نباید برای منفعت شخصی باشد، افزود: اگر خبرنگار بی تقوایی کند، خبر از درجه اعتبار ساقط خواهد شد، نباید از خطوط قرمز دین عبور کنیم، بهترین خبرنگاران پیامبران بودند که از آینده خبر می دادند.

وی اظهار داشت: اخبار کیفی سطح شهرستان مطلوب است، اما از نظر کمی تعداد اخبار راضی کننده نیست، هر حوزه باید یک خبرنگار داشته باشد.

نظری گفت: اطلاع رسانی سریع و مناسب و صحیح یک خبرنگار می تواند تاثیر فراوانی در جامعه داشته و از اتفاقات نادرست جلوگیری کند.

وی در پایان بیان داشت: مسابقه در اطلاع رسانی مناسب است، اما تخریب یکدیگر در جامعه صحیح نیست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.