با ما همراه باشید

اتاق خبر

سرقت نافرجام از بانک تجارت شرق پایتخت

خبر استان : سارق سابقه‌داری که با تخریب وارد ساختمان شعبه بانک تجارتی در شرق پایتخت شده بود، نتوانست هیچ پولی را به سرقت برد و دست خالی از معرکه گریخت و در کمتر از ۴۸ ساعت در دام پلیس گرفتار شد.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به سرقت نافرجام یک سارق سابقه‌دار به شعبه بانک تجارتی در شرق استان تهران اظهار کرد: در جریان این سرقت نافرجام که در نیمه‌های شب اتفاق افتاده بود، سارقی که قصد سرقت از اموال و وجوه نقد داخل بانک را داشت، با تخریب سازه شعبه بانک تجارت در خاتون‌آباد، موفق به ورود به بانک شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: سارق پس از ورود به شعبه بانک، به‌سراغ صندوق‌های بانک رفت و با تخریب این صندوق‌ها قصد سرقت از این بانک را داشت که خوشبختانه به‌دلیل به کار افتادن سیستم امنیتی بانک، فرصت سرقت را پیدا نکرد و از محل متواری شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این سرقت نافرجام، کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه سرقت به بررسی موضوع و سرنخ‌های به‌جامانده پرداختند و موفق شدند پس از جمع‌آوری مدارک و اسناد، سارق سابقه‌دار این بانک را شناسایی کنند.

آدینه‌وند با بیان اینکه متهم شناسایی شده در پرونده خود دارای 10 سابقه کیفری نیز بوده است، گفت: به‌دنبال شناسایی این سارق سابقه‌دار، مأموران پلیس موفق شدند او را در کمتر از 48 ساعت، در مخفیگاهش دستگیر کنند./ تسنیم