با ما همراه باشید

اتاق خبر

آینده نگری شهردار فرون آباد با پوشش بیمه تمام منزل مسکونی

خبر استان: شهردار فرون آباد با پوشش بیمه ای تمام منازل مسکونی این شهر در مقابل حوادث تعریف جدیدی از خدمات آینده نگر را تحقق بخشید.

به گزارش خبر استان، شهردار فرون آباد در این زمینه گفت: با عنایت به احتمال وقوع حوادث در فرون آباد و با هدف مرتفع کردن یکی از دغدغه های مهم شهروندان، تمامی منازل مسکونی این شهر در برابر سیل و آتش سوزی از سوی شهرداری بیمه حوادث شدند.

کوروش میرزایی با اشاره به آینده نگری مدیریت شهری فرون آباد در مقابل حوادث احتمالی افزود: شهر فرون آباد از شش هزار و ۵۶۳ واحد مسکونی برخوردار است که تمامی این واحدها در برابر سیل و آتش سوزی بیمه شدند.
وی افزود: شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط شرکت بیمه دانا، منازل مسکونی شهر را بیمه کرده است و هزینه ای از شهروندان برای این کار دریافت نمی شود.
وی تصریح کرد: شهر فرون آباد با برخورداری از یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی، یکی از شهرهای صنعتی استان تهران است که با هماهنگی های به عمل آمده، این واحدها نیز می توانند به صورت متمرکز و گروهی و برخورداری از مشوق های لازم، خود را نسبت به آتش سوزی و سیل بیمه کنند.
میرزایی اظهار داشت: فرون آباد با توجه به قرار گرفتن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، با خطر سیل و آبگرفتگی همراه است که این اقدام میتواند دغدغه شهروندان در مقابله با این حادثه طبیعی را کاهش دهد.
شهردار فرون آباد گفت: این شهر از یک هزار و ۵۰۰ هکتار محدوده و حریم و ۱۶۱ هکتار محدوده قانونی برخوردار است که از این نظر، یکی از شهرهای وسیع استان تهران محسوب میشود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.