با ما همراه باشید

اتاق خبر

انتقاد قمی از ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه فرون آباد در سالیان گذشته/ عملکرد مدیریت فعلی قابل تقدیر است

خبر استان: نماینده مردم پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد در مجلس شورای اسلامی به ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه فرون آباد در سالیان گذشته انتقاد کرد.

نماینده شهرستان پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد گفت: ساخت و ساز اگر بر اساس مقررات و قوانین شورای شهر و شهرداری بوده و جز اراضی کشاورزی نباشد در مسیر توسعه قرار می گیرد، اما در فرون آباد برخی از افراد سودجو با زیر پا گذاشتن قوانین از و بدون اخذ مجوز از شهرداری و جهاد کشاورزی از سال‌ها پیش اقدام به ساخت سوله می کنند.

وی افزود: به دلیل نزدیکی این شهر با پایتخت، از سال‌ها قبل و به دلایل مختلف برخی افراد سودجو اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه انجام کردند، به همین دلیل شکل روستا‌های اطراف شهر فرون‌آباد تغییر کرد و به طور نامناسبی حاشیه نشینی در اطراف شهر گسترش پیدا کرد.

قمی در ادامه گفت: این سازه‌های غیر مجاز بدون در نظر گرفتن راه‌های دسترسی به جاده و مسیر مناسب، رعایت موارد ایمنی سازه‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی ، نداشتن امکانات اولیه‌ای چون روشنایی و … به صورت قارچ گونه در حال رشد هستند.

قمی ضمن تقدیر از مدیریت فعلی نهادهای مربوطه جهت جلوگیری با ساخت و ساز غیر مجاز افزود: با تدابیر صورت گرفته شاهد این هستیم که امروز آمار ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه این شهر به شدت کاهش یافته ولی علی رغم تلاش های صورت گرفته در این دوره، همچنان برخی از افراد با ارتباطاتی که دارند و در برخی موارد شبانه و به شگردهای مختلف سوله و سازه را علم می کنند.

نماینده شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: من به عنوان نماینده مردم منطقه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را به نفع مردم و محیط زیست نمی دانم و از نهادهای مربوطه درخواست اقدام جدی در برابر این سازه ها را خواستارم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.