با ما همراه باشید

تریبون آزاد

امیر غفور به متین ورامین پیوست/ محمودی و موسوی صیدهای بعدی قهرمان آسیا

خبر استان : امیر غفور یکی از بهترین پشت خط زن های ایران با حضور در فدراسیون والیبال با تیم متین ورامین قرارداد امضا کرد.

متین ورامین که برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات لیگ برتر والیبال و دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می کند با امیر غفور یکی از بهترین و آماده ترین پشت خط زن های ایران به توافق نهایی رسید.

متین ورامین که پس از بازگشت ملی پوشان والیبال از مسابقات آسیایی، تلاش فراوانی را برای صید غول های والیبال ایران را می کند در اولین گام با امیر غفور به توافق رسید و این بازیکن با حضور در فدراسیون والیبال قرارداد خود را با قهرمان آسیا امضا کرد.

متین ورامین که پیش از این توانسته بود چند بازیکن سابق تیم ملی نظیر محمد طاهروادی، آرش کشاورزی، حسام بخششی، مهدی بازارگرد و بازیکن ملی پوش یونان به نام آندریاس را به خدمت بگیرد حالا خود را برای صیدی بزرگتر آماده می سازد.

به گفته علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه متین ورامین، محمد موسوی عراقی و شهرام محمودی با تیم متین ورامین قراردادی دو ساله دارند و هنوز یک سال از قرارداد آن ها باقی است و باشگاه نیز با تمام توان تلاش می کند تا این بازیکنان خوب و مطرح کشور را حفظ کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.