با ما همراه باشید

اتاق خبر

دشمن قابل اعتماد نیست/نتیجه برجام خروج 12 تن اورانیوم غنی شده بود

خبراستان: امام جمعه قرچک با اشاره به عهدشکنی‌های مسئولان آمریکا گفت: محصول مغزهای متفکر جوانان دانشمند ما به دریا ریخته شد. پس از تخلیه علمی ما منتظر عملیاتی شدن تعهدات طرف مقابل هستیم. دشمن قابل اعتماد نیست و هرگز دشمنی آن تمام نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز ‌جمعه قرچک ‌‌با اشاره به قیام 10 دی ماه 1357 مردم دشت ورامین، سالروز شهادت مردان مؤمن و غیور و با بصیرت دیار 15 خرداد ‌شهید حسن کریمی، شهید محمد حسین شیرازی و شهید مسعود شیرازی را گرامی داشت.

رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک گفت: با شادت این عزیزان استارت کار برای قیام عمومی و رسیدن به پیروزی نهایی کلید خورده بود، با آگاهی و اختیار فریاد آزادی سر دادند. حرکت بر محور بصیرت و استقامت پیروزی را به همراه دارد، عزت همیشگی را به‌همراه دارد.

بیداری اسلامی محصول خون پاک شهداست

امام جمعه قرچک گفت: بیداری اسلامی محصول خون‌های مقدس شهداء است. استقلال و امنیت و عزت این کشور به برکت خون‌های شهدا است. پاسداری از این ثروت بزرگ این است که همت کنیم به توانایی‌های خودمان نگاه کنیم نه به لبخند و اخم دشمن.

امام جمعه قرچک تأکید کرد:  معیارهای ارزشی را فراموش نکنم. ملاک‌های حقیقی را فراموش نکنیم، روح و جان کالبد انقلاب ما بر محور عزت و استقلال و آزادی و مقاومت بوده و هست و این معیارها در وجود افراد با تقواست.

سئوالات امام جمعه قرچک از برخی مسئولان کشور

‌اسماعیلی خطاب به برخی مسئولان گفت: آیا با مدارا در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن برجام به نتیجه رسید؟ نتیجه برجام چه شد؟ مردم منتظر نتیجه برجام‌اند. اگر بنا باشد باز هم تحریم و تحقیر صورت بگیرد چه پاسخی خواهید داد؟ آنانی که رفع مشکلات اقتصادی را به برجام گره زده بودند چه اتفاقی افتاد؟ آیا معجزه رخ خواهد داد؟

وی بیان داشت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین بند قرار داد که بیشترین هزینه را برای ما داشت خارج کردن 12 تن اورانیوم غنی شده از کشور بود که صورت گرفت.

امام جمعه قرچک عنوان کرد: محصول مغزهای متفکر جوانان دانشمند ما به دریا ریخته شد. پس از تخلیه علمی ما منتظر عملیاتی شدن تعهدات طرف مقابل هستیم! دشمن قابل اعتماد نیست و هیچ وقت دشمنی آن تمام نمی‌شود.

‌اسماعیلی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «آمریکایی‌ها با اصل اسلام مخالف هستند و نیاید فریب اظهارات آن‌ها را خورد.» در مقابل توطئه استکبار نباید ساکت نشست و تسلیم شد بلکه باید با کسب بصیرت و حفظ استقامت در مقابل دشمن ایستاد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.