با ما همراه باشید

اتاق خبر

از اشعث‌هایی که مواضع دوپهلو می‌گیرند، می‌ترسیم

خبراستان: حجت الاسلام موسوی گفت: از اشعث‌هایی که مواضع دو پهلو می‌گیرند، می‌ترسیم، از طرفی سابقه انقلابی خود را پیش می‌کشند و از طرفی می‌ترسند فاجعه منا را محکوم کنند، فتنه 88 برای ما برکت داشت که اشعث‌ها را بشناسیم، امروز از همین تریبون پیام مردم ورامین به شورای نگهبان را می فرستیم که در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان قوی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی که به‌ مناسبت ایام‌الله 9 و 10 دی‌ماه به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت، ضمن تبیین امتحانات خداوند در نظام انقلاب اسلامی اظهار داشت: جنگ‌های داخلی، ضربه‌های منافقین و هشت سال دفاع مقدس همه و همه امتحان‌های الهی برای شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود.

وی با اشاره به فتنه صهیونیستی ـ آمریکایی سال 88 خاطرنشان کرد: در این فتنه عیار مردم مشخص شد، فتنه 88 با تمام تلخی خیرات و برکاتی نیز داشت، چراکه مردم در حماسه 9 دی، فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند و به تمام مردم دنیا نشان دادند که همچنان خواهان نظام اسلامی هستند، حماسه 9 دی به تمام ایران نشان داد که مردم ورامین با وجود گذشت نسل همچنان پیرو مسیر کفن‌پوشان سال 42 هستند.

این مسئول بسیجی شهرستان ورامین افزود: وضعیت امروز کشور ما طوری است که همزمان سه فتنه ما را تهدید می‌کند، نخستین فتنه که فتنه اصغر است، فتنه استکبار جهانی است که با قلدری، بی‌منطقی و وحشی‌گری خواهان به زانو درآوردن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به بهانه‌گیری‌های غرب در مناقشات اتمی با ایران، تبیین کرد: ایران را متهم به داشتن سلاح اتمی و نیز زیر پا گذاشتن حقوق بشر می‌کنند، با برخورد و محاکمه با قاچاقچی، مزاحمان نوامیس، دزد و زناکاران مخالف هستند، در حالی که خود آن‌ها سیاه‌پوستان را به جرم آن که رنگ پوست آن‌ها فرق دارد، می‌کشند.

موسوی گفت: غرب تمام تلاش خود را می‌کنند که به ایران ضربه بزند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اسلام‌هراسی به‌ عنوان فتنه اوسط، عنوان کرد: ارتش آمریکا اختلافات شیعه و سنی را به سربازان خود درس داد تا سربازان آمریکایی در مناطق اسلامی تا می‌توانند اختلاف بین مسلمین بیندازند تا بر مردم حکومت کنند، 70 گروه تروریستی درست کردند که داعش و جبهه النصره، جیش‌العدل جزو آن‌ها هستند، عمامه انگلیسی بر سر برخی افراد شیعه که ادعا مرجع تقلیدی دارند گذاشتند تا وحدت را از بین ببرند.

وی اضافه کرد: کسانی که به مقدسات اهل سنت توهین کنند انگلیسی هستند، این فتنه می‌خواهد اسلام را هدف قرار دهد، طالبان را راه انداختند و بعد از گذشت تاریخ مصرف آن‌ها، داعش را راه انداختند تا اسم اسلام را خراب کنند.

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به فتنه‌ای مانند فتنه جنگ جمل و فتنه جنگ صفین به‌ عنوان فتنه اکبر، گفت: اشعث بن قیس کندی‌ها در میان مسلمین فتنه‌افکنی کردند، حکمیت را راه انداختند تا از قدرت حضرت امیر (ع) بکاهند و جنگ پیروز را با حکمیت تعویض کردند و در حکمیت نیز نگذاشتند شخصی که نظر امام علی (ع) است برای مذاکره برود و مردی ساده لوح برای مذاکره فرستادند که فریب دشمن را بخورد.

موسوی ادامه داد: اگر آن روز اشعث‌ها فشار بر امام علی (ع) نمی‌آوردند هرگز صلح امام حسن (ع) رقم نمی‌خورد و حادثه عاشورا رخ نمی‌داد، فتنه اکبر فتنه اشعث‌‌ها است، ما از آمریکا و انگلیس و سگ‌های هاری مانند داعش نمی‌ترسیم، ما هشت سال جنگیدیم و باج به بیگانه ندادیم، ما از این موریانه‌های اشعث‌صفت می‌ترسیم.

وی اظهار داشت: از اشعث‌هایی که مواضع دو پهلو می‌گیرند، می‌ترسیم، از طرفی سابقه انقلابی خود را پیش می‌کشند و از طرفی حتی می‌ترسند فاجعه منا را محکوم کنند، فتنه 88 برای ما برکت داشت که اشعث‌ها را بشناسیم، امروز از همین تریبون برای انتخابات آتی پیام مردم ورامین که حماسه‌آفرینان 9 و 10 دی بودند را به شورای نگهبان بفرستیم که در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان قوی باشند.

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: فرزندان امام خمینی (ره) زکزاکی‌های نیجریه، آیت‌الله نمر عربستان و سید حسن نصرالله‌ها هستند، از اسامی‌ها نترسید؛ ما مانند کوه پشت شما ایستادیم، از افرادی که ادعای انقلابی بودن می‌کنند نترسید.

یک تار موی رهبر معظم انقلاب را به کاخ سفید نخواهیم داد/لحظه‌ای تردید در برابر فرمان رهبری نمی‌کنیم

وی اظهار داشت: کسانی که ذره‌ای نسبت به سران فتنه پایبندی دارند نباید قدرت بگیرند، طرفداری از سران فتنه می‌کنند، مردم ورامین دو پیغام دارند؛ اول به کسانی که می‌گویند حتماً باید با استکبار سر سازش داشته باشیم تا آب خوردن به ما بدهند این است که یک تار موی رهبر معظم انقلاب را به کاخ سفید نخواهیم داد.

مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه ورامین در پایان عنوان کرد: اما پیام دوم به کسانی که ادعا می‌کنند در صف انقلاب هستند اما مواضع دو پهلو می‌گیرند اعلام می‌کنیم که ما لحظه‌ای تردید در برابر فرمان رهبری نخواهیم کرد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.