با ما همراه باشید

قرچک

مسابقات فوتسال جام شوراهای اسلامی استان تهران آغاز شد

ایرنا – نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک آغاز شد .

به گزارش ایرنا ، در این دوره از مسابقات ، اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران در قالب تیم های فوتسال در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر شهرستان قرچک با یکدیگر به رقابت پرداختند .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در حاشیه این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت : نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شوراهای اسلامی استان تهران با عنوان جام ولایت به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی برگزار گردیده و طی آن اعضاء اصلی شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند .

سعید نامداری اضافه کرد : این مسابقات با حضور 16 تیم از شوراهای اسلامی و به صورت تک حذفی برگزار و اختتامیه آن روز سه شنبه هفته جاری با حضور مسوولان شورای عالی استان تهران برگزار می گردد.

وی افزود : یکی از مهمترین کارکردهای شوراهای اسلامی استفاده از ظرفیت های موجود مناطق مختلف در جهت ارتقاء سطح فرهنگ جامعه است که یقینا توجه به امر ورزش یکی از مهمترین راه های دست یابی به این هدف می باشد .

وی تصریح کرد : اگر اعضاء شوراهای اسلامی خود عامل به ورزش باشند می توانند در جهت یاری رساندن به بخش ورزش و دست یابی به سلامت عمومی شهروندان گام های موثری بردارند .

در نخستین روز از برگزاری این مسابقات تیم های فوتسال شوراهای اسلامی قرچک ، رباط کریم ، فیروزکوه ، ری ، شمیرانات ، پاکدشت ، دماوند با غلبه بر تیم های حریف به دور دوم راه یافتند.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.