با ما همراه باشید

قرچک

مراسم تجلیل از بانوان شاغل شهرستان قرچک برگزار شد

ورامین – ایرنا – همزمان با سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) مراسم تجلیل از بانوان شاغل در ادارات شهرستان قرچک برگزار شد .

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، از تلاش و همت بانوان شاغل در ادارات قرچک تجلیل به عمل آمد .

فرماندار قرچک در این مراسم گفت : زن در نظام اسلامی از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است و توانسته تا با بهره گیری از الگوی بی بدلیل جهان هستی حضرت فاطمه زهرا(س) خود را به عنوان چهره ای شاخص در جامعه معرفی نماید.

علی صادقی اضافه کرد :زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و علاوه بر نقش تعیین کننده ای که در بقا نسل بشری ایفا می کنند ، در پرورش و تربیت فرزندان نیز موثرترین فرد جامعه محسوب می شوند و می توانند سلامت و سعادت خانواده و جامعه را تضمین کنند .

وی افزود : زن درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی از ارزش دوچندانی برخوردار می باشد و با تکیه بر ارزش ها توانست چه در مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی و نیز دوران هشت سال دفاع مقدس ،نقش خود را در پیشبرد اهداف والای نظام به درستی ایفا کند.

وی بیان داشت :حیات واقعی انسان ها بر اساس توحید و رشد تکامل معنوی بنا شده است و در این بین تمسک به ولایت می توند دست یابی به این هدف مقدس را میسر نماید .

وی تصریح کرد : حضرت فاطمه زهرا(س) ، اساس و رکن ولایت است و در کلام امام معصوم از ایشان به عنوان حجت خداوند بر ائمه یاد شده است .

صادقی بیان داشت :زنان ایران اسلامی با تأسی از حضرت زهرا(س) راه خود را به سمت کمال بازیافته اند و در طول استقرار نظام اسلامی در ایران ثابت کردند هرگاه مسوولیتی به آنان واگذار شده آنها کار را به بهترین نحو انجام داده اند و همواره انضباط و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت :در کارها می باید فارغ از جنسیت به امور رسیدگی کرد و با در نظر گرفتن نیات خالصانه و ارج نهادن به ارزش های اسلامی راه را برای تعالی تمامی انسان ها چه مرد و چه زن هموار ساخت.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.