با ما همراه باشید

اتاق خبر

عرضه پسته ورامین با برندهای دیگر تأسف آور است/ دولت مصوبات بر زمین مانده را اجرایی کند

خبر استان : امام جمعه موقت ورامین گفت: متأسفانه امروز پسته در ورامین تولید و در کرمان و رفسنجان و با برند آنجا بسته بندی می شود و آن قدر دستورات و مصوبات بر زمین مانده که انسان از بیان آنها شرمنده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختران اظهار داشت: ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختران نامگذاری شده و  پیامبر(ص) با محبت و احترام نسبت به دختر بزرگوارش برخورد می کردند.

این مسئول افزود: روز میلاد حضرت معصومه (س) روزی است که باید دختران در منش و سیره این بانوی بافضیلت تحقیق و مطالعه کنند و الگوهای خود را به خوبی بشناسند و نگذارند فرهنگ غرب نگاه ابزاری به آن ها داشته باشد و دختران درس زهد را از فاطمه معصومه (س) بیاموزند و اجازه ندهند  کرامت آن ها ملعبه افراد هوسران شود.

کشور نیازمند مدیریت جهادی است/ مصوبان بسیاری بر زمین مانده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت بیان داشت: هشتم شهریور ماه یادآور شهادت دو شخصیت بزرگ نظام اسلامی، یعنی شهیدان رجایی و باهنر است، استکبار خون بی گناهان را با حمایت گروه های تروریستی می ریزد اما ادعای مبارزه با تروریسم را دارد.

محمودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای هیئت دولت یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به دولتمردان فرمودند علایق اعضای دولت به برخی جناح های سیاسی ایراد ندارد اما دولت نباید اسیر جناح بازی شود و دولت انتقاد نسبت به دولت های گذشته را به تخریب تبدیل نکند.

نقش ایران در پیروزی غزه انکار ناپذیر است

خطیب نماز جمعه ورامین گفت: به منظور تحقق تاکیدات رهبری، کشور نیازمند مدیریت جهادی است اما متاسفانه با گذشت پنج  ماه چیزی در این رابطه نمی بینیم، امروز پسته در ورامین تولید و در کرمان و رفسنجان و با برند آنجا بسته بندی می شود و آن قدر دستورات و مصوبات بر زمین مانده که انسان از بیان آنها شرمنده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی مردم غزه و نیروهای مقاومت بر رژیم اشغالگر قدس گفت: در آستانه دهه کرامت پیروزی مردم غزه عیدی خداوند به جهان اسلام بود، این پیروزی مقدمه آزادسازی قدس شریف از سلطه اسراییل غاصب است و باید گروه های مقاومت با همدلی و اتحاد فریب مزدوران داخلی را نخورده و تمام قدرت خود را برای مبارزه با صهیونیست ها بکار گیرند.

وی تأکید کرد: نقش ایران اسلامی در پیروزی این ملت مظلوم انکار ناپذیر است بطوریکه حتی سران اسرائیل به آن اذعان دارند.

رویکرد مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه مدیران نظام قرار گیرد

محمد ارجستانی نیز به مناسبت هفته دولت به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اگرچه دوران مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما عملکرد درخشان این دو شخصیت برجسته، سبب شد که در یاد ملت ایران جاودانه شوند.

بخشدار مرکزی ورامین افزود: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که مسئولین باید همواره فقط به فکر خدمت به مردم باشند به همین دلیل باید رویکرد مدیریتی این دو شخصیت برجسته به عنوان راهنمای مدیران نظام اسلامی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: حادثه هشتم شهریور بار دیگر ماهیت پلید منافقین و دشمنان نظام اسلامی را به همگان نشان داد و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اگرچه برای ملت و رهبری بسیار سخت و دشوار بود اما موجب رویش شخصیت های دیگری در نظام اسلامی شد.

ارجستانی هفته دولت را بهترین فرصت برای ارائه گزارش توسط کارگزاران کشور به مردم دانست تا ملت ایران بدانند چه تلاش های صورت می گیرد و گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و مسئولین و مردم باید تمام تلاش خود را به کار بندند تا به منویات معظم له جامه عمل بپوشانند.

انجام ۱۷ میلیارد ریال فعالیت عمرانی در بخش مرکزی ورامین

وی با اشاره به پروژه های عمرانی انجام شده در سطح ورامین بیان کرد: روز گذشته با حضور معاون برنامه ریزی استاندار تهران، 12 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در سطح شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید، در بخش مرکزی نیز بیش از ۱۷ میلیارد ریال طرح عمرانی اجرا شده که این پروژه ها فرصت های شغلی پایدار برای مردم و جوانان منطقه ایجاد می کند، در این میان همکاری مردم ورامین در به ثمر رسیدن این پروژه ها بسیار موثر بوده است.

این مسئول یادآور شد: راه اندازی نهضت آسفالت در نقاط مختلف روستاها و بخشهای ورامین، تشکیل شوراهای فرهنگی و ورزشی در روستاهای بخش، مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاران در آزادی زندانیان، پیگیری و تحویل دو دستگاه خودرو حمل مکانیزه زباله، تحویل گلزارهای شهدا به دهیاری ها توسط بنیاد شهید، پیگیری و احداث خانه بهداشت روستایی و قرار داد ساخت در روستاها، برگزاری یادواره های شهرستان و کرسی های تلاوت قرآن و نصب کدپستی و پلاک پستی در روستاها با همکاری اداره پست بخشی از عملکرد بخشداری مرکزی در هفته دولت است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.