با ما همراه باشید

اتاق خبر

7 طرح عمرانی در قرچک به بهره‌برداری رسید

خبر استان : همزمان با هفته دولت، هفت پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان قرچک با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی صادقی  در مراسم بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در قرچک اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد و 410 میلیون ریال و در زمینه‌های مختلف کشاورزی، شهرک صنعتی قرچک، آبفا، مخابرات، بنیاد مسکن و اداره برق است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای قشلاق جیتو، تامین برق به نقاط مختلف شهر، زهکشی روستای محمدآباد، تامین آب و حفر دو حلقه چاه، طرح توسعه شبکه کابل زیرزمینی و فیبر نوری، اجرای آسفالت راه دسترسی و احداث ساختمان اداری در شهرک صنعتی، آسفالت، جدول‌کاری با پیاده‌روسازی و سنگ‌فرش در بخش مرکزی از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه ما خدمت‌گزار مردم هستیم، افزود: طرح‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید گوشه کوچکی از فعالیت‌های ما و مسئولان شهرستان بود و در آینده نزدیک برنامه‌های ویژه برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان قرچک داریم.

وی در پایان گفت: با رویکرد وحدت ملی و حفظ ارزش‌های نظام و بر اساس شعار دولت تدبیر و امید در آینده‌ای نزدیک پروژه‌های دیگری را در جهت رفاه مردم فهیم شهرستان قرچک افتتاح خواهیم کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور حسن کریمی معاون امور عمرانی استاندار تهران، علی صادقی فرماندار قرچک، احمد تواهن مدیرکل امور و شهری و شوراهای استانداری تهران، سیدجواد رضوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، فلاح‌نژاد معاون فنی و عمران فرمانداری، ابراهیم جمشیدی بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر و روستا، دهیاران و مسئولان شهرستان برگزار شد و پروژه‌های عمرانی و خدماتی حوزه شهری و روستایی شهرستان قرچک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.