با ما همراه باشید

اتاق خبر

دیدار رئیس جدید اداره ارشاد با امام جمعه شهرستان ورامین

خبر استان : حمید رضا آرمان مهر رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در اولین بازدید خود به دیدار نماینده ولی وفقیه و امام جمعه شهرستان ورامین رفت.

حمید آرمان مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین به همراه پرسنل در اولین بازدید خود بعد از دریافت حکم ریاست به دیدار حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهیر شهرستان ورامین رفتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در این دیدار که در یک فضای صمیمی و معنوی در بیت امام جمعه شهرستان انجام شد، گزارشی کوتاه از شروع به کار و برنامه های پیش بینی شده توسط خود را بیان کرد.

آرمان مهر در ادامه گفت: با توجه به نوع معماری و فضاهای ایجاد شده توسط هنرمندان در مساجد از سالیان گذشته تا حال، یکی از اهداف و برنامه های بنده در شهرستان، استفاده از مساجد بعنوان یکی از نماد های فرهنگی و مذهبی با دارا بودن ساختار زیبایی شناختی در فضای شهرستان است و پرداختن به این مقوله میسر نخواهد بود مگر با ارج نهادن به جایگاه والای کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از افراد تحصیلکرده و متعهد در کانون ها .

02

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین اضافه کرد: قرار است برنامه پژوهشی در امور قرآنی و دینی را با همکاری نهادها و ارگانهای ذیربط و مسئول در این أمر انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه اصلی و جذب حداکثری مخاطبان اعم از نوجوان و جوان، و مقابله با فرهنگ ضد ارزشی بیگانه، نیاز به همیاری و هدایت و حمایت همه جانبه ی امام جمعه ی محترم شهرستان داریم.

حضرت آیت الله محمودی ضمن تشکر از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در بیت ایشان، در پاسخ به او فرمود: در زمانی که استکبار جهانی به هر طریقی قصد منفور جلوه دادن اسلام ناب محمدی در جهان پیرامون ما با ابزار و وسائل مختلف اعم از تصویری و نوشتاری، دارد وظایف ما در قبال هم خودمان و هم همنوعانمان بسیار سنگین است.

ایشان فرمودند: البته در این که حق همیشه غالب خواهد بود شکی نداریم اما نگرانی ما در خصوص نسل نوجوان و کودکانی است که در دستانشان ابزارهایی است که توسط دشمنان و با هدف گمراهی ساخته شده. بنده شخصاً تا آنجا که مقدور باشم کمک خواهم کرد تا بتوانیم برنامه های خوبی را برای این نسل انجام دهید. مطمئناً هرکسی که در راه حق قدم بردارد، خداوند هم او را هدایت خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.