با ما همراه باشید

پاکدشت

مانور پدافند مدیریت بحران در آبفای جنوب شرقی برگزار شد

خبر استان : مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران برگزار شد.

در این مانور که  با حضور نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران برگزار شد ، عملیات آبرسانی در شرایط ویژه و بحرانی تمرین و اقدامات امدادی کنترل وضعیت آب اجرا شد.
مدیردفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران آبفای جنوب شرقی در حاشیه این مانور به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای این مانور طی دو روز در شهرهای تابعه شرکت آبفای جنوب شرقی شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت اجرا شد و طی آن نیروهای عملیاتی با حضور در مناطق از پیش طراحی شده ، نسبت به رفع مشکلات پیش آمده در شبکه آبرسانی اقدام کردند.
علیرضا منصوری گفت: در این مانور که در دو بخش رزمایش سایبری و تست مولد برق در مناطق مختلف اجرا شد، نیروهای عملیاتی شرکت با پیش بینی های صورت گرفته ، مشکلات را برطرف و شبکه آبرسانی را برقرار کردند.
وی افزود: در اجرای سناریوی تست مولد برق که در محل سامانه آب شیرین کن شهرستان قرچک برگزار شد، در ابتدا برق شهری این سامانه قطع و با هماهنگی به عمل آمده با دیسپاچینگ فیدر شهرستان پاکدشت، برق این سامانه برقرار شد و سیستم انرژی آب شیرین کن به حالت اولیه بازگشت.
منصوری گفت: در رزمایش سایبری این مانور که در محل ستاد مرکزی شرکت آبفای جنوب شرقی برگزار شد، سامانه 122 قطع و ارتباط مردمی طی یک ساعت از مدار اطلاع رسانی خارج شد که با برنامه ریزی و پیش بینی های انجام شده، سیستم جدید جایگزین و این سامانه به حالت عادی بازگشت.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه اجرای مانورهای متعدد، آمادگی نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت آبفا افزایش یابد تا در زمان بروز حوادث واقعی، کمترین مشکل در خدمت رسانی به مردم به وجود آید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.