با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیروزی 3 امتیازی متین ورامین در هفته چهارم لیگ برتر

خبر استان : تیم متین ورامین در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم آماده جواهری گنبد را شکست داد.

تیم متین ورامین در حالی در سالن شهید گلعباسی این شهرستان از نماینده والیبال گنبد پذیرایی کرد که نمایش دور از انتظار این تیم در هفته سوم لیگ، باعث نگرانی هواداران شده بود.

شاگردان ترکاشوند در حالی در هفته دوم لیگ برتر والیبال، توانستند در ورامین، تیم مدعی کاله را شکست دهند که در هفته سوم در مقابل شهرداری تبریز، نمایش ضعیفی را از خود نشان داده و با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

در طرف مقابل تیم جواهری گنبد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، نمایش خوبی را از خود نشان داده و از ۹ امتیاز ممکن، ۷ امتیاز را کسب و در پایان هفته سوم در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار داشت.

تیم متین ورامین در دور نخست با تکیه بر حمایت هواداران خونگرم و متعصب خود، نمایش خوبی را از خود نشان داد و با استفاده از اشتباهات متعدد تیم جواهری گنبد، توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به برتری برسد.

تیم جواهری گنبد در دور دوم با تغییر تاکیک پای به میدان گذاشت و با شناسایی نقاط ضعف متین ورامین توانست با نتیجه ۲۵بر ۲۲ به پیروزی رسیده و امیدواری خود را برای موفقیت در ست های بعدی افزایش دهد.

در اوایل دور سوم، تیم جواهری گنبد نمایش خوبی را از خود نشان داد اما در ادامه، این متین ورامین بود که نبض بازی را به دست گرفت و با ارائه یک بازی برتر و حساب شده و با اختلاف ۱۳ امتیازی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به برتری رسید.

دو تیم متین و جواهری در دور چهارم، رقابت نزدیک و حساسی را انجام دادند اما در نهایت شاگردان ترکاشوند با تکیه بر تشویق های بی امان تماشاگران ورامینی، توانستند این دور بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رسانده و سه امتیاز شیرین این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.