با ما همراه باشید

پاکدشت

فریادهای مرگ بر آمریکا در استان تهران طنین‌انداز شد

خبر استان : مردم انقلابی ایران اسلامی در استان تهران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

در تمامی مناطق و شهرهای استان تهران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شنیده شد، شعاری که هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف نمی شود.

صبح چهارشنبه و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم استان تهران برگزار شد.

در این راهپیمایی که در شهرستان ها و نقاط مختلف استان تهران برگزار شد، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار و گروه های مختلف مردم مومن و انقلابی این استان حضور داشتند.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا از سوی آینده سازان کشور در استان تهران

آنچه در این راهپیمایی حائز اهمیت بود، حضور باشکوه و دشمن شکن دانش اموزان و دانشجویان استان تهران بود که با حضور باصلابت خود، پیام قاطعی را به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

آینده سازان ایران اسلامی دوشادوش مردم مومن و انقلابی استان تهران و در صف واحد، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر داده و بر حمایت کامل خود از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

گروه های مختلف دانشجویی و دانش آموزی از جمله بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف استان تهران نیز با صدور اطلاعیه و بیانیه های جداگانه ای بر تبعیت کامل از منویات رهبری تأکید و بر ضرورت هوشیاری مسئولین در عصر حاضر اشاره کردند.

استکبارستیزی ملت ایران از مکتب عاشورا الهام می گیرد

راهپیمایی کنندگان استان تهران در قطعنامه ای با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان تأکید کردند که روز ۱۳ آبان، روز تبلور خشم ملت ایران علیه شیطان بزرگ است و استکبارستیزی ملت ایران از مکتب عاشورا الهام می گیرد.

حاضران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با سر دادن ندای الله اکبر و خامنه ای رهبر، بیان داشتند که همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود دانسته و مبارزه با شیطان بزرگ را یک مبارزه بر اساس منطق و تجربیات تاریخی می دانند.

همچنین راهپیمایی کنندگان با اشاره به آغاز اجرای برجام یادآور شدند که باید در تمامی مراحل برجام، اصول تأکید شده از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد و هر گونه تخطی از این اصول، مصداق تضییع حقوق ملت ایران است.

حضور باشکوه مردم پیام روشنی را به دشمنان انقلاب اسلامی داد

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ورامین در دو مسیر برگزار شد، به طوری که زنان ورامینی از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام و برادران نیز از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) را راهپیمایی کردند.

مهدی آذرشب یکی از جوانان بسیجی حاضر در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور باشکوه مردم بویژه جوانان و نوجوانان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، پیام روشنی را به دشمنان انقلاب اسلامی ایران داد.

وی افزود: دشمن اشتباه می کند که ملت ایران با فشار اقتصادی و تحمیل هزینه های سنگین، دست از اصول و ارزش های خود می کشد.

آذرشب ادامه داد: در برهه حساس کنونی و علیرغم همه مشکلات، ملت ایران همچنان در کنار اصول و ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشته و لحظه ای از ولایت فاصله نمی گیرد.

جوانان ایرانی نسبت به توطئه آفرینی دشمن آگاه هستند

مهدی اردستانی یکی دیگر از جوانان حاضر در مراسم راهپیمایی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوانان ایرانی به عنوان آینده سازان ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند و به خوبی تلاش های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ملاحظه می کنند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر گسترش و تقویت قدرت جمهوری اسلامی ایران، باعث دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی و ترس  و وحشت دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

مراسم راهپیمایی در پیشوا از مسجد امام خمینی(ره) تا حرم امامزاده جعفر(ع)، در شهرستان قرچک از میدان کلانتری به سوی مصلی نماز جمعه، در اسلامشهر از ناحیه مقاومت بسیج تا مصلی و در شهریار از خیابان انقلاب تا امامزاده اسماعیل برگزار شد.

برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال، باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شد.

وی افزود: مردم استان تهران با درک درست و صحیح شرائط حساس کنونی، علیرغم سرمای هوا به خیابان ها آمده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، اوج بصیرت و آگاه خود را نشان دادند.

محمودی ادامه داد: مردم استان تهران با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کردند که دست از ولایت و رهبری نخواهند کشید.

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان رباط کریم نیز از مقابل شهرداری این شهرستان تا میدان معلم، در شهرستان ملارد از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد خاتم الانبیا(ص) و در دماوند از میدان ۱۷ شهریور تا میدان امام برگزار شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.