با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرماندار پاکدشت:خبرنگاران مشاورین صادق و امین مسوولان باشند

خبر استان : فرماندار پاکدشت گفت: خبرنگاران به عنوان مشاوران صادق و امین مسوولان در بسیاری از موارد می توانند راهگشای مشکلات باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد  در آیین تجلیل از خبرنگاران پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: امروز ایران اسلامی از درستکارترین و سالم ترین خبرنگاران برخوردار می باشد ، کسانی که با کمترین توقع تمامی وقت و هستی خود را در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به کار گرفته اند.

وی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسوولین می باشند که از طرفی نقطه نظرات مسوولین را به مردم منتقل نموده و از طرف دیگر دیدگاه های مردم را به مدیران انتقال می دهند و در این فاصله اعتبار و ارزش خود را با صداقت و امانت داری کامل حفظ می کنند و این امر باعث شده تا تمامی مردم و مسوولین به خبرنگاران اعتماد کامل داشته باشند.

وی گفت: خبرنگاران با انتقال صحیح واقعیت های جامعه می توانند برای مردم شادی آفرین باشند و با انعکاس به موقع مشکلات، مسوولین را در رفع موانع توسعه و پیشرفت و خدمت رسانی بهتر به مردم یاری رسانند.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت گاهی اوقات بیان مشکلات به مردم ممکن است زیاد کارگشا نباشد و در آنها ایجاد یأس و ناامیدی کند و از طرف دیگر اعلام پیشرفت ها به مسوولین ممکن است از ارائه خدمت بیشتر به مردم بکاهد و باید توجه داشت که هر مطلب در جای خود بیان شود.

قاسمی فرزاد گفت: یقینا نقد صادقانه می تواند گره گشا باشد و مسوولین نیز با افزایش ظرفیت خود نباید از کلام خبرنگاران ناراحت شوند زیرا مسوولین مبرا از خطا نیستند و ممکن است در تصمیم گیری ها و یا برنامه های خود با مشکلاتی مواجه باشند که خبرنگاران می توانند با نقد منصفانه این مشکلات را بازگو و از تکرار آن جلوگیری نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه گفت: اگر رشادت و از خودگذشتگی خبرنگاران در انعکاس جنایات اسرائیل غاصب در غزه نبود شاید هیچ گاه مردم جهان از عمق این جنایات مطلع نمی شدند.

فرماندار پاکدشت افزود : در جریان حمله رژیم اسرائیل به غزه 10 خبرنگار شهید و بیش از 40 نفر از آنان مجروح شدند تا جنایات استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی در غزه را به گوش جهانیان برسانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.