با ما همراه باشید

اتاق خبر

آئین تجلیل از اصحاب خبر و رسانه در شهرستان پاکدشت برگزار شد

خبر استان : مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور مسئولان و جمعی از اصحاب رسانه ، صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در همایش تجلیل از اصحاب خبر و رسانه، ضمن عرض تبریک روزخبرنگار گفت: هفدهم مردادماه، بهانه ای است برای تجلیل اهالی خدوم رسانه و مطبوعات که این روز باشهادت یکی از شهیدان اهل قلم “محمود صارمی” رقم خورده است.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به  جنایات اسرائیل و داعش افزود: این جنایات را در هر مکانی می توانند اجرا کنند اما  در مملکت ما، رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید این امکان را برای آن ها ناممکن کرده است.

وی در ادامه گفت: اما یکی از دلایل بروز این جنایات در کشورهای دیگر را می توان؛ خیانت سران عرب در چند ساله گذشته دانست.

قاسمی ادامه داد: وقتی امام(ره) در دهه های قبل از انقلاب دستور مبارزه با اسرائیل را صادر نمود امروز می توان نتایج آن را مشاهده نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: امروز جریان داعش، ساده نیست بلکه یک جریان عمیق سیاسی و فرهنگی است تا چهره اسلام را سفاک نشان دهد و بگوید تمدن و فرهنگ اسلام، فرهنگ جنایت است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در زمان پیامبر اسلام هم مردم را زنده به گور می کردند، خونریزی اتفاق می افتاد؛ اما بعثتو حضورپیامبر به آن جریانات خاتمه داد.

فرماندار پاکدشت با اشاره به وجود گروهک های منافق، تأکید کرد: تا به امروز این گروهک های منافق از هیچ راهی موفق نشده اند به کشور ما نفوذ کنند، در اقتصاد نتوانستند، در نظامی هم از همان ابتدا شکست خورده بودند، و امروز هم از راه فرهنگ وارد شدند که باید به این مهم بیشتر توجه داشت.

قاسمی فرزاد گفت: امروز افتخار ما اینست با صلابت در مقابل تمام قدرت های دنیا مذاکره می کنیم و ذره ای از حقمان عقب نشینی نمی کنیم.

فرماندار پاکدشت گفت: خبرنگار می تواند اخبار سراسر کذب و یا برعکس،اخبار را صادقانه منتشر کند.

ویافزود: به برکت خدمت صادقانه خبرنگار است که از اخبار پیرامون خود در سرتاسر جهان باخبریم.

وی ادامه داد: ما ادعا داریم سالم ترین و بهترین خبرنگاران را در سطح کشور داریم و آن‌ها بی ادعا و صادقانه کار می کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان پاکدشت گفت: اساساً شغل خبرنگاری، شغل پرمخاطره ای است و اخیراً هم در،فلسطین اشغالی حدود ۱۰ خبرنگار به شهادت رسیدند و ۴۰ نفر هم مجروح شدند.

وی اذعان کرد: بسیاری از خبرنگاران برای آگاهی بخشی، از جان خود گذشتند تا واقعیت ها را اطلاع رسانی کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان پاکدشت اضافه کرد: خبرنگار پل ارتباطی مسئولین و مردم است.

وی افزود: تعهد همراه با تلاش خبرنگاران ما هست که مردم به آنها اعتماد دارند.

قاسمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بیان اصل حقایق و  ارتباط دوسویه با مسئولین گفت: ریاست محترم  جمهوری هم توجه خاصی به قشر رسانه دارند و امروز خواستار تشکیل یک مجموعه صنفی برای حل مشکلات آن‌ها هستند.

فرماندار پاکدشت در ادامه نقد را حق مسلم خبرنگاران عنوان کرد و اظهار داشت: نقد سازنده ، منصفانه و مشفقانه سبب تحول و برون‌ رفت از مشکلات موجود می شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت به مدیران هم یک توصیه داشت که خبرنگاران؛ مشاوران و  بازوان توانمندی برای اقدامات نهاد ها هستند و نباید ارتباط با آنها را قطع کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم شاعر اهل بیت “مهدی عطریان” به قرائت آخرین سروده های خود در وصف مظلومیت مردم غزه پرداخت و آقای مطهری فر به عنوان پیشکسوت اصحاب رسانه در پاکدشت چند خطی از درد دل های  خبرنگاران را بازگو کرد.

در پایان مراسم از دست اندرکاران عرصه خبررسانی لوح سپاس وهدایایی از سوی فرمانداری شهرستان پاکدشت تقدیر به عمل آمد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.