با ما همراه باشید

پیشوا

آغاز فروش الکترونیکی آرد در پیشوا

خبر استان : معاون فرماندار شهرستان پیشوا از آغاز فروش الکترونیکی آرد از طریق سامانه بانک سپه خبر داد.

صمد جلیلوند  در جلسه شورای آرد و نان شهرستان پیشوا با محوریت طرح شرکت غله و خدمات بازرگانی در ارتباط با فروش و توزیع آرد برگزار شد، نان را یکی از کالاهای ضروری دانست و اظهار داشت: نان به‌عنوان یک کالای ضروری و قوت روزانه مصرفی مردم مورد توجه است که از این رو نظارت بر تولید و توزیع آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر توجه به کیفیت نان در کنار کمیت آن، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف با نظارت کامل بر نانوایی‌ها از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کنند.

جلیلوند افزود: از اول آبان ماه سال جاری فروش آرد از طریق سامانه بانک سپه آغاز می‌شود که لازم است ضمن اطلاع‌رسانی اجرای این طرح به واحدهای خبازی سطح شهرستان، هماهنگی، نظارت و پیگیری‌های لازم تا اجرایی شدن کامل آن صورت پذیرد.

وی آموزش نانوایان را برای استفاده از سامانه خرید آرد ضروری دانست و افزود:  اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری شرکت غله، اتحادیه نانوایان، بانک سپه و اتاق اصناف نسبت به آموزش نانوایان برای استفاده از سامانه خرید نان اقدام کنند تا این طرح به خوبی و به نحو مطلوبی اجرا شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری ادارات مربوطه نسبت به بررسی و توزیع مجدد سهمیه آرد به واحدهای خبازی یارانه‌ای براساس شاخص جمعیت، موقعیت و … اقدام کند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.