با ما همراه باشید

پیشوا

اصلاح هندسی تقاطع چالتاسیان ضروری است

خبر استان : معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با توجه به تقاطع نود درجه‌ای در ورودی و خروجی چالتاسیان به محور اصلی، اصلاح هندسی آن ضروری به نظر می‌رسد.

محمدرضا درگزی  در پنجمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان پیشوا که با حضور احمد ملایری بخشدار مرکزی، اله‌بخش حبیبی بخشدار جلیل‌آباد و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در ارتباط با هماهنگی و سازماندهی برنامه‌ها در جهت بهبود عبور و مرور تاکید کرد.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت: اعمال سیاست‌های جامع و هماهنگ ترافیکی و تهیه خـط مـشی لازم و بهبود فعالیت‌های مربوط بـه عبـور و مـرور از جمله اهداف تشکیل شورای ترافیک است که باید در راستای اجرای مطلوب و کارشناسی شده آن‌ها اهتمام ورزید.

وی در ارتباط با اصلاح هندسی تقاطع چالتاسیان گفت: با توجه به تقاطع نود درجه‌ای در ورودی و خروجی چالتاسیان به محور اصلی، اصلاح هندسی آن ضروری به نظر می‌رسد که این مهم با توجه به تردد وسایل نقلیه در آن محور نیازمند ارائه طرح از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی و نظر کارشناسان راهور و اداره راه و شهرسازی است تا با بررسی دلایل دقیق و فنی نسبت به اجرای آن اقدام کرد.

در ادامه این جلسه در ارتباط با نصب سرعت‌گیر در نقاط حادثه‌خیز، راه‌اندازی چراغ قرمز زمان‌دار در میدان شهید چمران، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مناطق مورد نیاز به‌ویژه در نزدیکی مدارس، ایجاد دوربرگردان در نقاط مورد نیاز با نظریه پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر مباحث حمل و نقل و ترافیک شهرستان پیشوا بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ در این جلسه گندمکار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، قارونی مسئول مدیریت بحران، خیرآبادی مدیر اداره برق، آقاجانی معاون اداره راه و شهرسازی، نظری معاون شهردار و انصاری مسئول سازمان حمل و نقل شهرداری پیشوا نیز حضور داشتند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.