با ما همراه باشید

اتاق خبر

مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر پاکدشت برگزار شد

خبر استان : با حضور فرماندار مراسم تجلیل ازروابط عمومی های برتر پاکدشت که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیرضا قاسمی فرزاد  در مراسم تجلیل ازروابط عمومی های برتر پاکدشت که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود : روابط عمومی درهراداره نقش موثر ومهمی در ایجاد ارتباط صحیح واصولی بین مخاطبین ، سازمان و رسانه ها ایفا می کنند و می توانند در ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم تأثیرگذار باشند .

وی گفت : روابط عمومی منعکس کننده خدمات دستگاه ها به مردم و در نقطه مقابل ارائه دهند دیدگاه ها ونظرات مردم به مسوولین می باشند تا در سایه این تعامل سازنده ضمن برآورده شده توقع به جای مردم ، سطح خدمت رسانی دستگاه به آنان ارتقاء یابد .

وی افزود : اگر مسوولان روابط عمومی وظایف خود را به درستی انجام دهند و اقداماتی که توسط ادارات و نهادها به مردم ارائه می گردد را اطلاع رسانی کنند ، بسیاری از مشکلات میان مردم و نهادها رفع و سطح رضایت شهروندان از عملکرد دستگاه ها افزایش خواهد یافت .

وی تصریح کرد : توجه به زیرساخت های موجود در شهرستان و ارتقاء آنان از جمله فعال نمودن رسانه ها و ایجادارتباط سازنده میان دستگاه ها و نشریات می تواند بسیار از مشکلات جامعه را برطرف و جایگاه ادارات را بین مردم به خوبی نمایان سازد.

فرماندار پاکدشت از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان ومسوولین یاد کرد و افزود: مهمترین اصل در خدمت رسانی یک دستگاه و یا نهاد ، تکریم ارباع رجوع می باشد که در این بخش نیز روابط عمومی می تواند با بیان ایجاد ارتباط مناسب میان مراجعین و پرسنل اداره به این مهم جامه عمل بپوشاند.

قاسمی فرزاد حسن خلق و داشتن اخلاق اسلامی را از خصوصیات مسوولان روابط عمومی یاد کرد و افزود : تمامی فعالیت های صورت گرفته در ادارات و نهادها نه فقط بر اساس وظیفه سازمانی که بر اساس ارزش ها و باورهای دینی مبنی بر رفع مشکلات مردم استوار شده و باید با تعامل و ایجاد ارتباط مناسب با مردم به این مهم دست یافت .

وی بیان داشت : تمامی مسوولان وظیفه دارند تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصادو فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی نامگذاری شده اهتمام ویژه به تحقق و اجرای این شعار داشته و با سرلوحه قرار دادن فرمایشان مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر سیاست های دولت تدبیر و امید نسبت به مسائل اقتصادی ،فرهنگی ومعیشتی مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این مراسم از روابط عمومی شهرداری های پاکدشت ، شریف آباد و فرون آباد ، اداره برق ، ورزش و جوانان ، بیمه و سلامت ، محیط زیست ، هلال احمر،دانشگاه پیام نور ، نیروی انتظامی و اداره ارشاد اسلامی تجلیل و با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.