با ما همراه باشید

اتاق خبر

متروی ورامین از ریل خارج شد/ ارجاع پرونده به شورای ترافیک

خبر استان : اجرای پروژه مهم متروی شهرستان ورامین که به دلیل برخی از ناهماهنگی ها و مشکلات به وجود آمده در روند اجرا مدتی متوقف شده بود، برای بررسی بیشتر و رفع مشکلات موجود به شورای ترافیک استان ارجاع داده شد .

در جلسه ای که  با حضور معاون عمرانی استانداری تهران ، مسوولان شهرستان ورامین و شرکت مترو در ورامین برگزار شد مشکلات و موانع اجرای این کار توسط کارشناسان بررسی برای رفع آن تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین در این مورد گفت :  طی بازدید میدانی به عمل آمده از روند اجرای این طرح، نقطه نظرات مسوولان شهرستان در خصوص اجرای پروژه مترو و نیز پیشنهادات لازم در خصوص انتقال مترو به زیر زمین و یا انتقال راه آهن سراسری تهران – مشهد به جنوب شهرستان ارائه شد.

حسن دهقان  اضافه کرد: اجرای پروژه مترو در کنار راه آهن سراسری تهران – مشهد می تواند مشکلات عدیده ای را برای شهرستان ورامین بوجود آورد که بررسی این مشکلات نیازمند طرح موضوع در شورای ترافیک استان تهران است تا تصمیمات اتخاذ شده به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شود .

دهقان اظهارامیدواری کرد در سایه تعامل و همکاری تمامی مسوولان زمینه اجرای صحیح این پروژه تأثیرگذار در شهرستان ورامین فراهم شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.