با ما همراه باشید

اتاق خبر

اجرای پروژه مترو مهمترین نیاز شهرستان ورامین است

خبر استان : شهردار ورامین گفت: مهمترین خواسته مسئولان شهرستان ورامین ، اجرای صحیح و اصولی پروژه مترو است تا به بافت شهری و نیز روند توسعه شهرستان آسیب کمتری وارد شود.
مهندس علی حیدریان در حاشیه جلسه مترو در شهرداری ورامین گفت: شرکت مجری این طرح تاکنون نقشه ای به شهرداری ارائه نکرده و از سوی شهرداری نیز مجوزی برای اجرای صادر نشده است.
وی بیان داشت: اجرای پروژه مترو مهمترین نیاز شهرستان ورامین است و مسئولان شهرستان تلاش دارند تا این پروژه با کمترین مشکل و به بهترین نحو به صورت زیرزمینی انجام شود تا مردم جنوب شرق استان تهران از منافع آن بهره مند شوند
وی ادامه داد: مهمترین خواسته مسئولان شهرستان ورامین ، اجرای صحیح و اصولی پروژه مترو است تا به بافت شهری و نیز روند توسعه شهرستان با توجه به قدمت و سابقه فرهنگی و تاریخی آن آسیب کمتری وارد شود.
گفتنی است در این جلسه حسن کریمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دکتر نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محسن خوانساری فرماندار، حجت الا سلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و اعضای شورای اسلامی ورامین حضورو در مورد رفع موانع اجرا و توسعه متروی شهرستان ورامین بحث وتبادل نظر شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.