با ما همراه باشید

اتاق خبر

خط پدافندی و اضطراری انتقال آب در پاکدشت ایجاد شد

خبر استان : مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان پاکدشت از ایجاد خط پدافندی و اضطراری انتقال آب به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد .

علی ولی بغدادی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای خط پدافندی انتقال آب با هدف تامین آب شرب شهروندان در زمان بحران وکم آبی صورت گرفته و طی آن 800 متر لوله گذاری، خارج از شبکه آب رسانی موجود در مناطق مختلف این شهرستان صورت گرفت.
وی اظهار کرد: یکی از مناطقی که اجرای این خط اضطراری در آن ایجاد شده ، شهرک انقلاب پاکدشت است که به تازگی از شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل گرفته شده و به دلیل فرسوده بودن شبکه انتقال ، در دستور کار ایجاد خطوط انتقال اضطراری آب قرار گرفته است.
بغدادی گفت: این خط انتقال پدافندی از انتهایی ترین نقطه شبکه توزیع آب در منطقه حصار امیر تا ابتدای شبکه آبرسانی شهرک انقلاب اجرا شده و با رینگ نمودن شبکه توزیع در این دو منطقه ، آب مورد نیاز بخش عمده ای از ساکنان پاکدشت را تأمین کرد.
وی افزود: فرسودگی شبکه و انشعابات، عدم وجود آب کافی و مطمئن، خطوط انتقال و وجود مشکلات موجود در مخازن ذخیره سازی باعث شده تا طرح های تکمیلی در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت اجرا شود تا با اجرای آن ضمن بازسازی شبکه فرسوده و احداث مخازن جدید ، مشکلات آبرسانی منطقه کاهش یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.