با ما همراه باشید

اتاق خبر

جشن فارغ التخصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد ورامین- پیشوا برگزار شد

خبر استان : رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به سبب امتیازات ویژه و منحصر به فرد موجود در دانشگاه به خود بالیده و احساس غرور کنند.

دکتر حسینعلی شیبانی در شروع این جشن ضمن تبریک به فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: جشن فارغ التحصیلی پایان کار نیست و این مرحله، آغازی برای آغازهای دیگر است و آرزو می کنیم که پذیرای شما در مقاطع بالاتر در این واحد دانشگاهی باشیم و معتقدم که تک تک شما عزیزان با باور داشتن خودتان می توانید گام های مهمی در عرصه های علمی و صنعتی برداشته و تاثیر گزاری مثبتی در راه پیشرفت و آبادانی جامعه و حل مشکلات مملکت خود داشته باشید.

وی افزود: خرسندیم که در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خدمت می کنیم وامروز فارغ التحصیلان این دانشگاه باید به سبب امتیازات ویژه و منحصر به فرد موجود در دانشگاه  به خود بالیده و احساس غرور کنند .

رئیس واحد ورامین – پیشوا در مورد برخی خصوصیات برجسته این واحد دانشگاهی  افزود : در حوزه پژوهشی در واحد ورامین – پیشوا توانسته‌ایم ۱۲۵ مقاله در ISI به ثبت برسانیم. در بخش داخلی هم اعضای هیات علمی و دانشجویان ما توانسته اند ۳۳۰ مقاله را به چاپ برسانند.هم چنین افتخار آفرینی دانشجویان واحد در زمینه نانو در سطح تمامی دانشگاه های کشور برای دو سال متوالی از جمله ی این خصوصیات برجسته به شمار می آید.

وی با توجه به لزوم ارتباط دانشگاه‌ها با مراکز مختلف کشور، گفت: باید ارتباط بین دانشگاه و مراکز اجرایی مختلف در کشور وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد اثر بخشی سازنده در جامعه باشیم. ما در این بخش تفاهم‌نامه‌هایی همکاری با ادارات مختلف و مراکز فرهنگی به امضا رسانده‌ایم که امیدواریم شاهد اثر گذاری آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

شیبانی با تجلیل از زحمات استادان دلسوز افزود: لازم است از استادانی که برای رسیدن دانشجویان به این مرحله از زندگی، خالصانه تلاش کرده اند و هم اکنون تعدادی از این عزیزان در سالن، نظاره گر حاصل تلاش خود هستند، تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است، اجرای برنامه های متنوع، اهداء لوح تقدیر به استادان گروه زیست شناسی و اهداء لوح فارغ التحصیلی به دانشجویان از دیگر برنامه های این جشن بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.