با ما همراه باشید

اتاق خبر

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث بزرگراه سوادکوه – ساری

خبر استان  : محور سوادکوه به ساری یکی از محورهای اصلی اتصال به شمال کشور است.

وی با اشاره به اینکه محورهای منتهی به شمال از پرترددترین جاده‌های کشور است، افزود: به دلیل وجود مناظر طبیعی و جنگل‌های شمال در کنار دیگر نعمت‌های خدادادی این منطقه، سالانه میلیون‌ها نفر از تهران و سایر نقاط کشور به سمت شمال مسافرت می‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، درباره تکمیل بزرگراه‌ تهران تا ساری به عنوان یکی از محور‌های شمالی کشور، افزود: عملیات تکمیل محور تهران ـ رودهن ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر ـ ساری از سال‌های گذشته آغاز شد اما به دلیل مشکلات پیش رو ‌این پروژه پیشرفت بسیار کمی طی 10 سال داشت.

دامادی، از پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه بزرگراه سوادکوه به ساری خبر داد و گفت: هم اکنون 370 میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران این پروژه تامین اعتبار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در این محور، عملیات احداث بسیار مشکل بوده زیرا باید پل‌ها و تونل‌های زیادی احداث شود، ضمن آنکه سازه‌های ویژه زیادی دارد، بنابراین  روان سازی ترافیک در این محور  تا پایان سال 93 انجام می شود.

وی با اشاره به احداث پل گهرباران میاندرود به فرح آباد ساری گفت: هم اکنون روند ساخت این پروژه بسیار مطلوب بوده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

دامادی از اختصاص 270 میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه کردن محور ساری به تاکام خبر داد و گفت: مردم شهرستان ساری تا شهریور امسال  شاهد تحول چشمگیر در اجرایی این پروژه خواهند شد.

وی، با بیان اینکه  طرح چهار خطه کردن محور ساری- تاکام در دو فاز اجرایی می شود، گفت: فاز نخست از ساری تا هولار و فاز دوم از هولار به تاکام در سال جدید اجرا می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.