با ما همراه باشید

اتاق خبر

ضرورت پیوست پدافند غیرعامل در طرح‌های عمرانی پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا در مقابل تهدیدهای ناشی از حوادث غیرمترقبه با کمترین آسیب روبرو شویم.

حسین عباسی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل بیان کرد: پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا در مقابل تهدیدهای ناشی از حوادث غیرمترقبه با کمترین آسیب روبرو شویم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می گیرد و مخاطراتی که در عرصه ملی و بین المللی با آنها مواجه هستیم اهمیت موضوع پدافند را مضاعف می کند.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: اگر بخواهیم به یک موقعیت خوب برسیم، حتما باید پدافند غیرعامل را جدی بگیریم و اتفاقا بهترین فرصت برای ما مسئولان است که هم نقاط قوت را حفظ کنیم و هم نقاط ضعف را شناسایی و آنها را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ظرفیت های خوبی در شهرستان وجود دارد و کارهای خوبی هم در گذشته انجام شده که باید آنها را با شاخصه ها و مؤلفه های مرتبط با پدافند غیرعامل مطابقت دهیم تا همخوانی داشته باشد و در مواقع خطر بتواند به کمک مان آمده و رهایی بخش باشد.

عباسی اظهار کرد: یکی از ضرورت های حوزه پدافند غیرعامل این است که کارگروه ها فعال باشند و به ویژه جلسات کارگروه شهری منسجم و مستمر برگزار شود تا هم اشکالات و هم اقدامات مورد نیاز نمایان تر شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای ارزیابی عملکرد گذشته در شهرستان است و همه ۱۱ کارگروه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در حوزه کارهای خود مانورها و کارهای لازم را پیشنهاد دهند و سنجش اقدامات انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقطه آغاز اقداماتی که در سطح ملی رقم می خورد، در شهرستان هاست و براساس همین طرح و برنامه هایی است که مدیران ادارات انجام می دهند که بازخورد آن را در سطح کشور می بینیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.