با ما همراه باشید

اتاق خبر

آموزش مصرف بهینه آب در مدارس ابتدایی جنوب شرق استان تهران

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان پایه اول مدارس ابتدایی جنوب شرق استان تهران با فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب آشنا شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره آب وفاضلاب استان تهران، سعید محمدیان مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران اظهار کرد: در اولین روز از ماه مهر و همزمان با شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول مدارس ابتدایی، روش‌های درست مصرف آب برای این نسل آینده‌ساز در قالب برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در مدرسه ابتدایی علوی شهرستان ورامین با حضور مسئولین استانی و روسای ادارات این شهرستان، جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان برگزار شد و به‌منظور فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب برای آنان میثاق نامه مصرف درست آب قرائت گردید.

محمدیان عنوان کرد: دانش آموزان در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب تجدید پیمان کردند همچنین در مدرسه ابتدایی مهدیه شهرستان پاکدشت برنامه‌های هنری و آموزشی در این روز اجرا شد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران بیان کرد: ایستگاه دوستی با آب در روز جشن شکوفه‌ها در مدرسه ابتدایی آیت‌الله مشکینی پیشوا با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان و دبستان ابتدایی یاس نبی شهرستان قرچک به‌منظور نهادینه‌سازی مصرف درست آب برای دانش آموزان نیز برگزار شد.

وی با قدردانی از همکاری ادارات آموزش‌وپرورش چهار شهرستان ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای مصرف بهینه آب برای دانش آموزان نقش عمده‌ای در مقابله با بحران آبی دارد و به همین منظور این مهم در اولین روز سال تحصیلی در مدارس ابتدایی با برپایی ایستگاه دوستی با آب و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی پیگیری شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.