با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قرچک

جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

سرگرد غلامرضا نجفی جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما پیروزیم آغاز می‌شود. هفته دفاع مقدس، هفته پیروزی و حفظ ارزش‌های انقلاب و مقاومت است.

وی افزود: این فرصت را غنیمت می‌شماریم و این هفته را پاس می‌داریم و در این هفته فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

نجفی بابیان اینکه دوران دفاع مقدس درس بزرگ آزادگی و ایثار برای همگان است، گفت: دوران پرفرازونشیب 8 سال جنگ تحمیلی که از سوی ملت و انسجام نیروهای مسلح ایران با شجاعت و وحدت همراه بود، درس‌های بسیاری را به نسل‌های جدید در خصوص ایثار و شجاعت داد.

جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک تصریح کرد: همین راستا برای ترویج این هفته و برای درک این موضوع باید هفته دفاع مقدس را برای مردم بازگو و تدوین کنیم که چه رشادت‌هایی در جنگ تحمیلی تحقق یافت.

وی افزود: یادواره بزرگ 370 سردار و شهدای قرچک شامل شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و انقلاب روز پنج‌شنبه 4 مهرماه با سخنرانی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در مصلا شهرستان هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد بود.

نجفی گفت: اعزام کاروان‌های مقاومت به مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها موضوع بازسازی دفاع مقدس توسط راویان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک تأکید کرد: یادواره‌های آبروی کوچه و محله با عنوان تئاتر خیابانی در قالب دفاع مقدس در 3 محله شهرستان و محل زندگی 3 شهید انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: سخنران این هفته پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس، سردار سالار آبنوس، معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج است.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: نشست‌های بصیری، گل‌باران مزار شهدای روستای ولی‌آباد، اجرای نمایش با عنوان رقیه زمان به مدت 10 شب، همایش بزرگ زنان عاشورایی در سالن هفت‌تیر، شبی با شهدا، دیدار با ائمه جمعه، زنگ ایثار و بازگشایی مدارس، برنامه یاد یاران با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، بازدید از آسایشگاه جانبازان و معلولین، ویزیت رایگان، برگزاری تئاتر خیابانی در روستاها، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قرچک است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.