با ما همراه باشید

اتاق خبر

ارزش‌ها و پیام‌های دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد انتقال یابد

امام جمعه موقت ورامین گفت: ارزش‌ها و پیام‌های ماندگار دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد انتقال یابد تا مسیر ادامه راه برای آنان مشخص گردد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی به مناسبت هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ورامین که با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم به برکت انقلاب اسلامی و مبارزات هشت سال دفاع مقدس امروز در آرامش و آسایش به سر می‌برند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم به پشتیبانی ولایت‌فقیه در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.

محمودی بیان کرد: رزمندگان ما برای حفظ این نظام خون دل‌ها خوردند تا این مملکت به اینجا رسیده است و امروز ما وظیفه داریم تا پای جان از این انقلاب دفاع کنیم.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: در ابتدای جنگ، ما از امکانات اولیه محروم بودیم اما امروز با کمال افتخار و به همت و توان نیروهای جوان و مهندسین خود توانستیم به جایی برسیم که ابرقدرت‌ها از توان موشکی ما می‌ترسند.

وی تصریح کرد: ارزش‌ها و پیام‌های ماندگار دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد انتقال یابد تا مسیر ادامه راه برای آنان مشخص گردد.

محمودی در پایان با تأکید بر اینکه شهادت یک جریان تاریخ‌ساز و جامعه‌ساز است، تصریح کرد: امروز نباید شهادت را زیر سؤال برد، دشمنان اسلام از شهادت ضربه خوردند، زندگی انسان بدون شهادت چه معنایی دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.