با ما همراه باشید

اتاق خبر

یادواره شهدای شهرستان پیشوا در هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهرستان همراه با گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان برگزار می شود.

سیروس جعفری در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: این هفته از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه برنامه هایی با شعار محوری “ما پیروزیم” همزمان با سراسر کشور در پیشوا نیز برگزار خواهد شد و برنامه های متنوعی به منظور بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها جهت اجرای شایسته و مطلوب برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، تصاویر شهدای شهرستان و جانمایی بنرهای تصاویر شهدا در نقاط مختلف شهر صورت می گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا افزود: رژه و صبحگاه مشترک سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در روز آغاز هفته دفاع مقدس با هدف نمایش قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق سنوات گذشته و با هدف آشنایی و آگاهی بیشتر دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز سال تحصیلی و روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، زنگ هفته دفاع مقدس در این مراکز نواخته خواهد شد.

جعفری افزود: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و بازگشت اسرای دشت کربلا، مراسمی با هدف تقدیر از آزادگان، اسرا و مفقودین هشت سال دفاع مقدس نیز ازجمله برنامه های این هفته است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا گفت: همچنین با هماهنگی بنیاد شهید و ادارات تبلیغات اسلامی و امور مساجد، با هدف آشنایی هر چه بیشتر قشر عزادار با زندگی نامه شهدا، وصیت نامه شهدا قرائت و تصاویر این عزیزان در هیئت های عزاداری نصب می شود.

جعفری گفت: با عنایت به جمعیت ۱۳۰۰ نفری رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان و با هدف تجلیل از پیشکسوتان جنگ تحمیلی و با توجه به نامگذاری ۷ مهرماه به نام روز فرماندهان و پیشکسوتان در سراسر کشور مراسمی جهت تجلیل از این بزرگواران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم باشکوه یادواره شهدای شهرستان همراه با عطر افشانی مزار شهدا و تجیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و تکریم جانبازان و آزادگان برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.