با ما همراه باشید

اتاق خبر

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای هیأت های مذهبی در ورامین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از برپایی نمایشگاه عرصه مستقیم کالا، ویژه هیأت های مذهبی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید کمیل موسوی اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور کمک به برپایی مجالس عزاداری و اطعام عزاداران، اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز هیأت های مذهبی کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگ که در امامزاده طاهر مطهر خیرآباد ورامین برپا شده، کالاهای فرهنگی و مواد غذایی مورد نیاز هیأت های ثبت شده را ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر از بازار مصرف و تا ۵۰۰ هزار تومان هدیه از سوی اداره تبلیغات اسلامی ورامین تأمین می کند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر پرچم، کتیبه، بیرق، سربند، کتب ادعیه مذهبی، مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، عدس، لپه، ادویه جات و سایر مایحتاج مورد نیاز هیأت ها عرضه می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین اظهار داشت: هیأت های مذهبی ثبت شده می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، ضمن ارائه درخواست و دریافت مجوز، از ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه برای تهیه کالاهای مورد نیاز برخوردار شده و در صورت نیاز بیشتر، مابقی مایحتاج را با قیمت مصوب نمایشگاه تهیه کنند.

وی گفت :در حال حاضر ۳۳۰ هیأت مذهبی در ورامین فعالیت می کنند که از این تعداد ۱۵۵ هیأت عزاداری ثبت جدید شده است.
موسوی با اشاره به آغاز طرح بازرسی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از هیأت های مذهبی گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، ۹ اکیپ بازرسی اداره تبلیغات، با حضور در مناطق مختلف شهرستان ورامین، وضعیت فعالیت هیأت ها را مورد ارزیابی قرر می دهند.

وی تأکید کرد: تلاش می شود تا به جای حضور مسئولان هیأت های عزاداری در اداره تبلیغات اسلامی، مسئولان این اداره با حضور در محل فعالیت آنان، با مشکلات موجود آشنا شده و در صدد رفع آن ها برآیند.

وی از حفظ شئونات اسلامی و حقوق مردم در برگزاری مراسم عزاداری، به عنوان اولویت هیأت های عزاداری یاد کرده و ساعت پایان فعالیت این مراکز را ۲۳:۳۰ دقیقه اعلام نمود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.