با ما همراه باشید

اتاق خبر

درخشش بانوان فرهنگی ورامین و شهر ری در مسابقات ورزشی فرهنگیان استان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:بانوان فرهنگی ورامین و ناحیه دو ری صدر نشین مسابقات فرهنگیان استان شدند

این دوره از مسابقات در دو رشته ورزشی والیبال و بدمینتون با حضور 20 تیم از بانوان فرهنگی شرکت کننده از مناطق تابعه در سالن های بیست و دوم بهمن و فتح المبین ناحیه دو ری برگزار شد.

وی افزود:بانوان والیبالیست در 12 تیم از تاریخ 28 خردادماه با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های راه یافته به فینال در روز سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسن پور با اشاره به اینکه فینال این دوره از مسابقات با حضور مسئولین انجمن ، کارشناسان اداره کل و مسئولین منطقه برگزار شد، تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، تیم والیبال همکاران ورامین با غلبه بر حریفان خود موفق به کسب جایگاه نخست این مسابقات شد و تیم منطقه شهریار و قرچک به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند .

این مقام مسئول ادامه داد: در رشته بدمینتون نیزکه به مدت دو روز و در سالن فتح المبین با حضور 8 تیم در گروه های انفرادی دوبل(تیمی) و انفرادی آزاد برگزار گردید، در گروه انفرادی آزاد خانم زهرا زارعی از منطقه ری 2 موفق به کسب مقام اول و خانم ها زهرا بشیری و آزاده رهبریان جایگاه دوم و سوم این رقابت ها را از آن خود کردند و در گروه تیمی نیز به ترتیب ری 2 ، قرچک و چهاردانگه اول تا سوم این مسابقات شدند.

لازم به ذکر است تقدیر و تجلیل از تیم های برتر در تیرماه برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.