با ما همراه باشید

اتاق خبر

زنگ آغاز سال تحصیلی در پیشوا نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۸ در مدرسه آیت‌الله مشکینی(ره) شهرستان پیشوا با حضور مسؤولان شهرستان نواخته شد.

نگ آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و جشن بزرگ شکوفه‌های کلاس اولی با حضور پدر بزرگوار شهید مسعود صانعی و رحیم جهانی مدیر آموزش‌وپرورش و حسین عباسی فرماندار و سرهنگ احمدرضا کاکاوند فرماندهی انتظامی پیشوا و دیگر مسؤولان شهرستان پیشوا در مدرسه آیت‌الله مشکینی(ره) نواخته شد.

رحیم جهانی مدیر آموزش‌وپرورش پیشوا در این مراسم اظهار کرد: من افتخار می‌کنم که با شهید صانعی هم‌کلاس بودم که امروز در خدمت پدر بزرگوارشان هستیم، در سال تحصیلی جدید با همکاری و همگامی خوب با مجموعه آموزش‌وپرورش ان‌شاءالله سال خوبی داشته باشید.

وی افزود: آموزش و پروش امسال با مشکلاتی روبرو است که با همکاری شما عزیزان توانستیم امروز در خدمت شما دانش آموزان و والدین کلاس اولی هستیم، شما آینده‌های این ملت هستید باید بتوانید برای آینده این شهرستان گام‌های بلندی بردارید.

مدیر آموزش‌وپرورش پیشوا با اشاره به اینکه چشم و امید همه ما به شماست، تأکید کرد: ۲۰۰۰ دانش‌آموز در پایه اول امورش ابتدایی داریم که هرساله به تعداد دانش آموزان اولی اضافه می‌شود.

حسین عباسی فرماندار پیشوا نیز در این مراسم عنوان کرد: با شروع سال تحصیلی یک فضای نشاط و شادی در شهرستان برپا می‌شود، تمام مسؤولان و خانواده‌ها در کنار آموزش‌وپرورش هستند تا آینده خوبی برای دانش آموزان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه برای به ثمر رساندن کار خوب باید یکدیگر همکاری کنیم، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس هفته دفاع و شهادت و جنگ تحمیلی را تبریک عرض می‌کنم با تلاش‌های دولتمردان و رهنمودهای رهبری ان‌شاءالله گام‌های بزرگی در گام دوم انقلاب برخواهیم داشت، خانواده‌های شهدا چشم‌وچراغ همه ما هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم.