با ما همراه باشید

اتاق خبر

بزرگداشت فردوسی در پاکدشت

خبراستان: به کوشش پژوهش‌سرای خوارزمی پاکدشت با همکاری بنیاد فردوسی با حضور روسای اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌ها و دانش آموزان برگزیده شهرستان پاکدشت و دبیرکل بنیاد فردوسی، بزرگداشت فردوسی با عنوان همایش تاج نامه شعر در دوشنبه یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح به میزبانی مجتمع فرهنگی قرچه‌لو برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی پژوهش‌سرای خوارزمی پاکدشت و بنیاد فردوسی، به کوشش پژوهش‌سرای خوارزمی پاکدشت با همکاری بنیاد فردوسی با حضور روسای اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌ها و دانش آموزان برگزیده شهرستان پاکدشت و دبیرکل بنیاد فردوسی، بزرگداشت فردوسی با عنوان همایش تاج نامه شعر در دوشنبه یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح به میزبانی مجتمع فرهنگی قرچه‌لو برگزار خواهد شد.
سخنران ویژه این همایش ادبی، یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) و محمد سیلسپور (رییس اداره آموزش و پرورش پاکدشت) از تاثیرگذاری آموزه‌های اخلاقی دانشنامه شاهنامه فردوسی در پرورش دانش آموزان ایرانی سخنرانی خواهند کرد.
از برنامه‌های هنری این همایش، شعرخوانی قنبرعلی کرمانی (چهره ادبی پاکدشت) و اجرای پرده خوانی و نقالی بیژن و منیزه و خوان پنجم و ششم از هفت خوان رستم و همخوانی و شاهنامه خوانی دانش آموزان برگزیده پاکدشت خواهد بود.
گفتنی است بزرگداشت فردوسی در پاکدشت در تاریخ دوشنبه یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح به میزبانی مجتمع فرهنگی قرچه‌لو به نشانی پاکدشت، بلوار خرمشهر، خیابان جهان آرا، تالار همایش شهید قرچه‌لو برگزار می‌شود و ورود برای همه دوستداران فرهنگ و هنر آزاد است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.