با ما همراه باشید

اتاق خبر

تحول و توسعه چشمگیر ورزش بعد از انقلاب

خبراستان: رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت درباره تحول ورزش بعد از انقلاب اسلامی گفت: طبق آمار توسعه ورزش در 40 سال گذشته بسیار چشمگیر است.

حسین طالقانی رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره زیرساخت ورزش اظهار داشت: اقدامات زیرساختی صورت گرفته در حوزه ورزش گامی مؤثر در محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال، توسعه خصوصی‌سازی و افزایش سرانه ورزشی کشور است.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: همان‌طور که آمارها و شاخص‌ها نشان می‌دهد ما در سال‌های پس از انقلاب تحول و رشد چشمگیری از زمینه‌های عمرانی علمی و ورزشی داشتیم که در پاکدشت به اقدامات بسیاری در توسعه ورزش انجام شده و بخش مهم آن نیز در دو سال گذشته اتفاق افتاده است.

حسین طالقانی با توجه به قانون بودن استفاده متوازن از امکانات کشور گفت: برای رشد سطح مناطق کمتر توسعه یافته در فضاها و برنامه‌های ورزشی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به موفقیت تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت در مسابقات لیگ یک امیدواریم که پاکدشت بتواند در لیگ برتر نماینده داشته باشد و این مهم در صورتی انجام می‌شود که هم مانند قبل حمایت‌های متولیان، مردم و همراهی مدیریت وجود داشته باشد.

طالقانی با اشاره به حضور آینده تیم پاکدشت در لیگ برتر گفت: این موضوع وظیفه مسئولان شهرستان را برای گسترش زیرساخت‌های هتلینگ و میزبانی مهم‌تر کرده است که اگر به‌خوبی صورت نگیرد مشکلاتی را برای ادامه روند این فعالیت به وجود می‌آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت خاطرنشان کرد: اقدامات و خدمات انجام شده طی ۲۰ ماه گذشته در ایام دهه فجر حضور مردم شریف شهرستان ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.