با ما همراه باشید

اتاق خبر

حضور مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در شهرستان پاکدشت

خبراستان: رودکی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قاسمی چراتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به اتفاق هیاتی از کارشناسان عمرانی از مراکز فرهنگی هنری شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت، در این بازدیدها که از مجتمع های فرهنگی هنری ولایت، قائم، قلم و امام خمینی(ره) باهدف بررسی امکانات، تجهیزات و آخرین وضعیت فرهنگی و عمرانی صورت گرفت.

رودکی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بازدید چند ساعته از مراکز فرهنگی هنری، گفت: این شهرستان با توجه به امکانات محدود مراکز فرهنگی هنری و مخاطبان بسیار، نیازمند توجه جدی به تجهیز و تخصیص اعتبارات عمرانی می باشد. وی اظهار امیدواری کرد با بررسی های نهایی و مطالعه طرحهای واصله از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان پاکدشت برای این مهم اقدامی عملی صورت پذیرد.

قاسمی چراتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز ضمن بازدید از مراکز فرهنگی هنری، از نگاه مثبت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران خود نسبت به رفع نقیصه ها و تخصیص منابع برای تجهیز مجتمع ها خبر داد و افزود :مراکز فرهنگی و هنری با بضاعت اندک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپا نگه داشته شدن که این خود گامی مثبت است که باید تقویت شود.

همچنین در این دیدار حمید محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت ضمن خیر مقدم به میهمانان، به بیان توانایی، ظرفیت و کاستی های موجود در مراکز فرهنگی و هنری پرداخت و تصریح کرد: این شهرستان بزرگ و پر جمعیت که مجاور کلان شهر تهران است دارای پتانسیل های قوی فرهنگی، هنری می باشد که متاسفانه از امکانات اولیه برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگی هنری، محروم بوده وی با بر شمردن مباحثی مانند وجود قومیت ها ،مراکز صنعتی ،روستا ها ی اقماری بخشها و…از کمبود تخصیص منابع مالی و اعتباری گفت و جای تخصیص بودجه های فرهنگی را بسیار خالی دانست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.