با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرمانده انتظامی قرچک: هیچ‌کس حق فروش اجباری خدمات به شهروندان را ندارد

خبراستان: فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در خصوص فروش خدمات اجباری توسط واحدهای امدادی خودرو در قرچک، گفت: هیچ‌کس حق تحمیل یا فروش اجباری خدمات به شهروندان قرچک را ندارد.

علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فروش خدمات اجباری توسط واحدهای امدادی خودرو در قرچک، اظهار داشت: هیچ‌کس حق تحمیل یا فروش اجباری خدمات به شهروندان قرچک را ندارد و هنوز شکایتی در این خصوص نداشتیم.

وی افزود: با توجه با پیگیری‌هایی که از اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان انجام شد خرید خدمات اختیاری است و در صورت مشاهده با فرد شاکی به‌شدت برخورد و واحدهای امدادی فروش خدمات خودرو نیز پلمب خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: از همه شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده یا تماس تلفنی مبنی بر خرید خدمات اجباری خدمات در هر موضوعی پلیس را در جریان بگذارند.

*خرید خدمات خودرویی اجباری نیست

حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فروش اجباری خدمات موتوری و انتقال خودرو توسط واحدهای امدادی که تحت پوشش اتحادیه آژانس‌داران و خدمات امدادی هستند، اظهار داشت: دریافت و خرید خدمات خودرویی در هیچ جای ایران اجباری نیست و خرید خدمات به‌دلخواه مشتریان صورت می‌گیرد و این خریدها مانند بیمه بدنه است که فرد به‌دلخواه خودرو خود را بیمه بدنه می‌کند.

وی گفت: ارائه خدمات برای خودروهایی با داشتن کارت طلایی به مدت دو سال یا کیلومتر معین باید از خدمات خودرویی خدمات دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک تأکید کرد: در خصوص خرید یا فروش خدمات امدادی اطلاع‌رسانی مطلوب صورت خواهد گرفت که هیچ‌کس حق تهدید شهروندان را ندارد و هرکس که بخواهد خدماتی را خرید کند به‌دلخواه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فروش اجباری را در دستور کار قرار خواهیم داد و بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن از مراکز فروش خدمات امدادی بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد ارائه خدمات به جد برخورد خواهد شد.

این گفت‌وگوها در خصوص ثبت سوژه مردمی با عنوان «تماس تهدیدآمیز با مردم قرچک تحت عنوان امداد خودرو با قصد کلاهبرداری» در سامانه «فارس من» انجام شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.