با ما همراه باشید

اتاق خبر

تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهید ضروری است

خبراستان: معاون فرماندار قرچک بذ اشاره به لزوم خدمت به جامعه ایثارگری گفت: تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهید ضروری است.

 به گزارش “ایثار”؛ حبیبی معاون اداری _ مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان قرچک در جریان بازدید از تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهید اظهار داشت: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد فرهنگی است که حتی خدمات اجتماعی و معیشتی این نهاد با وجهه فرهنگی انجام می شود.
وی بیان کرد: بنیاد شهید علاوه بر وظایفی که راسا عهده دار آن است یک نهاد هدایتگر، سیاستگزار، برنامه ریز و نظارت کننده است که وظیفه دارد نظام و جامعه اسلامی را درجهت تحقق اهداف فوق بسیج کند.
معاون اداری _ مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان قرچک افزود: تمام خدمات فرهنگی، آموزشی و معیشتی بنیاد به خانواده های معظم شاهد با توجه به سیاست خوداتکایی این خانواده های عزیز ارائه می شود و حفظ و گسترش و تعمیق روحیه خوداتکایی و عزت نفس در خانواده های محترم شاهد دستیابی به اهداف والای بنیاد را عملی تر می سازد.
حبیبی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرامین حضرت امام خمینی(س) و با توجه به این رهنمود که فرمودند «بنیاد شهید از همه بنیادها افضل است برای این که شهید از همه افرادافضل است، خدمت در بنیاد شهید در راس خدمتهاست و از اینرو تکمیل ساختمان اداری بنیاد شهیدقرچک ضروری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.