با ما همراه باشید

اتاق خبر

برنامه‌های دهه فجر باید عملیاتی باشد/ نشاط و شادابی جزو برنامه‌های فرهنگ عمومی است

خبراستان: سرپرست فرمانداری قرچک گفت: نشاط و شادابی جزو برنامه‌های فرهنگ عمومی است و باید تلاش کنیم که برنامه‌های در جهت برگزاری باشکوه مراسم‌ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی در سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: در آستانه جشن چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و باید این برنامه‌ها به نحو احسن و شایسته انجام شود و دستورالعمل برگزاری جشن دهه فجر صادرشده و همه دستگاه‌ها باید به‌صورت عملیاتی وارد میدان شوند.

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر باید عملیاتی باشد، چون مردم در این جشن‌ها حضور گسترده دارند و همه جشن‌ها با برنامه‌ریزی قبلی انجام شود و از موازی‌کاری خودداری شود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: باید نیازهای و خواسته‌های عمومی مردم برنامه‌ریزی شود و خواسته‌های مردم از دستگاه‌های فرهنگی این است که در جهت کمک به فرهنگ قدم برداشته شود.

خطیبی بیان داشت: در حوزه رسانه و ارتباطات و فضای مجازی از فرهنگ عمومی فاصله می‌گیریم و چراکه در فضای‌مجازی با بی‌اخلاقی‌هایی روبه‌رو هستیم در فضای‌مجازی با قانون‌گریزی مراجعه هستیم که عده‌ای بی‌اخلاقی می‌کنند.

این مسؤول گفت: نشاط و شادابی جزو برنامه‌های فرهنگ عمومی است و باید تلاش کنیم که برنامه‌های در جهت برگزاری باشکوه مراسم‌ها انجام شود و باید این برنامه‌های نشاط و شادی اصولی انجام شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.