با ما همراه باشید

اتاق خبر

لزوم تخصیص اعتبار به فرهنگسرای قرچک/ مردم قرچک نیازمند فرهنگسرا هستند

خبراستان: شهردار قرچک گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص تخصیص اعتبارات فرهنگسرای قرچک پیگیری لازم را انجام دهد تا ساخت این فرهنگسرا که از نیازهای مهم و ضروری مردم شهرستان است ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف در سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک که در محل ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت شهری در جشن چهل‌سالگی برنامه بسیار خوبی را خواهیم داشت که به‌زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: شهرداری از دستگاه‌هایی است که خود را متولی برنامه‌های فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان می‌داند و هرچقدر این برنامه‌ها را جدی بگیریم به بحث فرهنگ کمک کرده‌ایم.

خرمی شریف افزود: در سال ۹۷ برنامه‌های فرهنگی خوبی در ابنیه‌سازی و یا برنامه‌های فرهنگی از قبیل المپیاد ورزشی، جشنواره‌های تابستانی برای مردم در شب‌های تابستان انجام شد و این مهم رضایت مردم را در برداشت.

شهردار قرچک بیان داشت: در بودجه سال ۹۷ شهرداری قرچک اعتبارات فرهنگی دیده نشده بود، ولی سعی کردیم که به نحو احسن  اقدامات فرهنگی را انجام دهیم.

خرمی شریف تأکید کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص تخصیص اعتبارات فرهنگسرای قرچک پیگیری لازم را انجام دهد تا ساخت این فرهنگسرا که از نیازهای مهم و ضروری مردم شهرستان است ساخته شود.

وی در پایان گفت: در جشن چهل‌سالگی انقلاب دستاوردهای نظام در سطح شهر تبیین شده است که اطلاع‌رسانی مطلوب صورت خواهد گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.