با ما همراه باشید

خبر ویژه

وزیر جهاد کشاورزی به جنوبشرق استان تهران سفر کرد

خبر استان : محمود حجتی به منظور بازدید از چندین مرکز تولید محصولات کشاورزی و دامی و افتتاح یک پروژه دامپروری به جنوبشرق استان تهران سفر کرد.

صبح پنج شنبه محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مسئولان استانی به منظور بازدید از چندین مرکز تولید محصولات کشاورزی و دامی به جنوبشرق استان تهران سفر کرد.

در جریان سفر یکروزه وزیر جهاد کشاورزی  به جنوبشرق استان تهران و با حضور مسئولان کشوری و استانی، قرار است یک مرکز تولید محصولات دامی در ورامین افتتاح شود.

همچنین حجتی در جریان سفر به شهرستان های ورامین و پیشوا مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری این دو قطب استان تهران را مورد بررسی قرار می دهد.

جنوبشرق استان تهران قطب تولید محصولات کشاورزی و دامی است

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به جنوبشرق استان تهران به مهر اظهار داشت: منطقه ورامین، پیشوا و قرچک به عنوان قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و صیفی جات رتبه های برتر استان تهران را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان های جنوبشرق استان تهران در تولید محصولات دامی و گوشتی، مرغ و تخم مرغ نیز به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده اند.

برنامه های سفر یکروزه وزیر جهاد کشاورزی به جنوبشرق استان تهران

نقوی حسینی اضافه کرد: جنوبشرق استان تهران در زمینه کشاورزی و دامپروری از استعداد و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و در صورت فراهم شدن امکانات لازم می توان شاهد رشد و توسعه این بخش ها در منطقه بود.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران عنوان کرد: به منظور بررسی ظرفیت ها و توانمندی های بخش کشاورزی و دامی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک از وزیر جهاد کشاورزی دعوت شد تا با سفر به این مناطق، از برخی واحدهای فعال در شهرستان بازدید و برای مشکلات این حوزه ها تصمیم گیری لازم انجام شود.

وی متذکر شد: وزیر جهاد کشاورزی ابتدا به شهرستان پیشوا سفر و از یک واحد فعال این شهرستان بازدید می کنند و سپس با سفر به شهرستان ورامین یک واحد دامپروری در این شهرستان را افتتاح و از یک مرکز پرورش گل دیدن خواهند کرد.

نقوی تأکید کرد: امیدواریم در این سفر علاوه بر نشان دادن پتانسیل و ظرفیت های شهرستان های جنوبشرق استان تهران، قدم های  موثری برای حل مشکلات کشاورزان و دامپروران برداشته شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.