با ما همراه باشید

اتاق خبر

حل و فصل ۲۰ درصدی پرونده ها در کلانتریها / انهدام باند سرقت «دنی تیغ زن»در پاکدشت

خبر استان : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: با رویکرد جدید ناجا تیم های مشاوره ای انتظامی و اجتماعی در کلانتری ها مستقر شدند که در نهایت ۲۰ درصد پرونده ها در خود محل کلانتری های پاکدشت حل و فصل می شود.

سرهنگ سلمان آدینه وند صبح چهارشنبه ۲۱ مرداد ماه در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران جنوبشرق استان تهران، اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار استقرار امنیت در جامعه به دنبال پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از اطلاع رسانی و افزایش اطلاعات عمومی و انتظامی مردم است.

وی افزود: یکی از مهمترین عرصه های اطلاع رسانی و آگاهی مردم خبرنگاران و رسانه ها می باشند که خوشبختانه اصحاب رسانه جنوبشرق استان تهران در پوشش اخبار نیروی انتظامی بهترین عملکرد را ارئه کردند.

نشست خبری سرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی پاکدشت (۱۷)

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در خصوص وضعیت امنیتی و انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت دارای موقعیت جغرافیایی و بافت فرهنگی و انسانی خاصی است و با حمایت دستگاه قضا و مسئولان نهادهای مختلف از لحاظ استقرار امنیت و پبشگیری از جرم در وضعیت مناسبی قرار دارد

وی به نقش مسائل فرهنگی و اجتماعی در بروز جرم در جامعه اشاره کرد و افزود: دولت با ایجاد اشتغال، برنامه های فرهنگی مسئول اصلی تولید امنیت در جامعه است و پلیس نیز مسئولیت استقرار امنیت و نظم در جامعه را برعهده دارد، لذا باید به نقش همه ارگانها در امنیت جامعه توجه شود

سرهنگ آدینه وند به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال ۹۴ اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیریهای مستمر نیروی انتظامی و ورود پلیس های تخصصی از ابتدای سال بیش از ۹۱ کیلو گرم انوع مواد مخدر در شهرستان پاکدشت کشف شد که در این رابطه نیز ۵ باند توزیع مواد افیونی نیز متلاشی شد.

نشست خبری سرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی پاکدشت (۱۶)

وی ادامه داد: کشف و انهدام باند ساخت تجهیزات ماهواره ای ، انهدام هفت باند سرقت خوردرو و کشف ۱۷ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از مهمترین اقدمات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال ۹۴ است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت به دستگیری اعضای باند سرقت از مردم اشاره کرد و افزود: چند سارق سابقه دار به سر کردگی فردی به نام مستعار “دنی تیغ زن” با ایستادن در برابر عابر بانک ها و بانک های شهرستان اقدام به شناسایی افرادی که پول نقد زیادی همراه داشتند می کردند و سپس با زورگیری اقدام به سرقت از مردم می کردند که در نهایت با تلاش پلیس پاکدشت اعضای باند دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این باند سرقت و زورگیری که متشکل از ۳ نفر از مجرمین سابقه دار بود در تحقیقات فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

نشست خبری سرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی پاکدشت (۴)

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت دستگیری ۳ سارق خودرو با اعتراف ۱۰ فقره سرقت، انهدام و شناسایی باند قاچاق سیگار و دستگیری ۴ سارق منزل و کیف قاپ را از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال ۹۴  دانست.

دستگیری عوامل سایت فروش کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری گردانندگان یک سایت با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اجناس ممنوعه و داروی غیرمجاز کشف و دو تن دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتای شهرستان پاکدشت در پی رصد و پایش فضای مجازی، وب سایتی را با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه و داروهای غیر مجازشناسایی کردند که پیگیری های لازم در خصوص شناسایی عوامل راه اندازی این سایت صورت گرفت.

وی اظهار کردد: پس از جمع آوری مستندات لازم و کسب دستور قضایی یکی از گردانندگان این وب سایت اهل و ساکن تهران ردیابی و طی شگردهای خاص پلیسی دستگیرشد.

نشست خبری سرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی پاکدشت (۱۰)

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر خرید و فروش اجناس ممنوعه و انواع داروهای غیرمجاز در پوشش شرکت حمل و نقل (پیک موتوری) افزود: تیم عملیاتی پلیس با اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری سایر اعضای باند به تهران بزرگ اعزام شدند.

رییس پلیس پاکدشت خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اجناس ممنوعه و داروی غیرمجاز کشف و دو تن دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند.

وی به برنامه های مشاوره ای در کلانتری های شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: با رویکرد جدید ناجا تیم های مشاوره ای انتظامی و اجتماعی در کلانتری ها مستقر شدند که در نهایت ۲۰ درصد پرونده ها در خود محل کلانتری های پاکدشت حل و فصل می شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از اصحاب رسانه جنوبشرق استان تهران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.