با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجهیز بوستان بانوان فرون آباد به ست های ورزشی و مجموعه بازی کودکان

خبراستان: شهردار فرون آباد در جریان بازدید فرماندار شهرستان پاکدشت از روند تکمیل بوستان بانوان شهرداری از محصورسازی و تجهیز این بوستان به ست های ورزشی جهت ایجاد فضای مناسب ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش راوی امروز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت روز شنبه ۱۵ دی ۹۷ به همراه کوروش میرزایی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد از روند تجهیز و تکمیل بوستان بانوان بازدید کرد.

کوروش میرزایی در این بازدید با بیان اینکه با هدف بالا بردن امنیت داخلی بوستان و ایجاد حریم مناسب برای بانوان دیوارکشی بوستان بانوان در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به خاموشی بوستان و خیابان های همجوار و با هدف زیباسازی و تأمین روشنایی معابر و امنیت در تردد شهروندان نسبت به تعمیر و بازسازی برج های نوری داخل بوستان و همچنین نصب پایه چراغ های روشنایی بخشی از خیابان ولیعصر (عج) و خیابان ولایت و خیابان شهدای گمنام اقدام شد.

وی تاکید کرد: به منظور ارتقای سلامت جسم و روان شهروندان و با توجه به اینکه ست های ورزشی نقش به سزایی در ترغیب شهروندان به ورزش دارد، این بوستان به وسایل ورزشی جهت ترغیب شهروندان به انجام ورزش تجهیز شد.

شهردار فرون آباد افزود: در راستای زیباسازی فضای بصری و ایجاد شادابی و نشاط و روحیه مضاعف در شهروندان و جلب رضایت و خرسندی شهروندان عملیات نصب آبنمای بوستان نیز در ادامه تجهیز و تکمیل بوستان صورت پذیرفت.

وی در پایان از سنگفرش محوطه بوستان و همچنین فضای اطراف نیز خبر داد و گفت: آماده سازی فضای مناسب ورزشی به صورت محصور از دیگر اقدامات انجام شده در این بوستان است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.