با ما همراه باشید

اتاق خبر

مقبره شهدای گمنام فرون آباد منطبق بر الگوی معماری ایرانی- اسلامی است/ احداث بوستان فضای سبز جنب مقبره شهدا

خبراستان: شهردار فرون آباد با بیان اینکه مقبره شهدای گمنام شهر منطبق بر الگوی معماری ایران- اسلامی است، از ایجاد بوستان با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد.

به گزارش راوی امروز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت روز شنبه ۱۵ دی ۹۷ به همراه کوروش میرزایی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد از مراحل تکمیل مقبره شهدای گمنام شهر بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، کوروش میرزایی اظهار داشت: تمام سعی و توان مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر این است که با تلاش مضاعف عملیات ساخت مقبره دو شهید گمنام شهر که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در حال انجام است، هر چه سریعتر به پایان برسد.

وی افزود: تلاش‌ها بر این است که این مقبره به بهترین نحو ساخته شود به همین علت در ساخت این مقبره از ظریف کاری‌ های زیاد و همچنین معماری اسلامی- ایرانی بهره گرفته شده است.

شهردار فرون آباد همچنین از احداث بوستان جنب مزار شهدای گمنام شهر در راستای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و با هدف رشد سرانه فضای سبز خبر داد و بیان داشت: ان شاءالله با توسعه و گسترش فضای سبز گام موثری برای زیباتر شدن و جلوه بهتر شهر برداریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.